Gå til innhold

fyren til søstera mi er utro......

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ
Skrevet

ja. de har nå begge sine svin på skogen, men etter en lang pause ble de sammen, og det virket mye mer seriøst fra begges side.

men nå så jeg altså at han var utro, mens min søster er på jenteferie.

det brydde han ikke særlig at jeg satt rett ved siden av.....

poenget mitt er egentlig: han er lite fin og gammel. hun er ung, og har et ganske bra utseende&personlighet, men sjenert og dårlig selvtillit.

hvordan får man folk til å innse at de fortjener bedre?

hun blir fornærmet når jeg har sagt dette tidligere, fordi jeg egentlig bare baserer det på aldeeren og utseende hans. og ja, det er kanskje overflatisk, men jeg synes nå uansett at hun kan få tusen ganger bedre- ikke bare er han gammel og slitt, han er jo utro også!!!!

jeg har nå stort sett holdt kjeft, men jeg håper virkelig at hun skal finne seg noe bedre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kinkig greie. kanskje du bør ta en alvorsprat med søstra di, kanskje vise henne det du har skrevet her?? tror du det ville ha fungert?

selvtillit er en vanskelig vanskelig greie. jeg har vært i et forhold basert på at jeg var lettet for en fyr likte meg, fordi jeg trodde ingen gutter likte meg på den måten. slikt er ikke noe særlig. først et år etter det var slutt oppdaget jeg at gutter jeg syntes var uoppnåelige faktisk likte meg tilbake. en av dem har jeg vært med i fem år nå. jeg håper hun en dag får oppleve det samme.

Skrevet

SATT du ved siden av han når han var utro? Hva slags sted var det da?

Han satt ikke bare og flørtet og var morsom da?

Skrevet

"SATT du ved siden av han når han var utro? Hva slags sted var det da?"

Det reagerte jeg også på.

Skrevet

"SATT du ved siden av han når han var utro? Hva slags sted var det da?"

Det reagerte jeg også på.

Hehe, ja for hvis hun mener at han snakket veldig med andre damer - flørtet el. så er mann min utro med naboen på 74, kassadama, og alle i bomringen og sånn....:)

Skrevet

Hehe, ja for hvis hun mener at han snakket veldig med andre damer - flørtet el. så er mann min utro med naboen på 74, kassadama, og alle i bomringen og sånn....:)

Nettopp!

Jeg anser ikke sånne ting for å være utro altså. Man må da kunne snakke og flørte med andre uten at det blir betraktet som å være utro.

Skrevet

"ja. de har nå begge sine svin på skogen, men etter en lang pause ble de sammen, og det virket mye mer seriøst fra begges side. men nå så jeg altså at han var utro, mens min søster er på jenteferie. det brydde han ikke særlig at jeg satt rett ved siden av....."

Satt du ved siden av da han var utro? Jøss, hadde han sex med ei dame mens du satt ved siden av, eller mener du noe annet?

"poenget mitt er egentlig: han er lite fin og gammel. hun er ung, og har et ganske bra utseende&personlighet, men sjenert og dårlig selvtillit."

Ja, jeg synes faktisk du er litt overfladisk her. Det kan være hun går etter andre ting enn et pent utseende i valg av kjæreste.

nøffgakkmøbææ
Skrevet

"ja. de har nå begge sine svin på skogen, men etter en lang pause ble de sammen, og det virket mye mer seriøst fra begges side. men nå så jeg altså at han var utro, mens min søster er på jenteferie. det brydde han ikke særlig at jeg satt rett ved siden av....."

Satt du ved siden av da han var utro? Jøss, hadde han sex med ei dame mens du satt ved siden av, eller mener du noe annet?

"poenget mitt er egentlig: han er lite fin og gammel. hun er ung, og har et ganske bra utseende&personlighet, men sjenert og dårlig selvtillit."

Ja, jeg synes faktisk du er litt overfladisk her. Det kan være hun går etter andre ting enn et pent utseende i valg av kjæreste.

dype tungekyss. for meg er det utroskap.

hun har til nå bare hatt kjærester som han, utro og ikke akkurat folka med noen mål i livet.

vi har hatt en litt spesiell oppvekst med mye dritt, og jeg synes derfor det er helt ok at man etter å ha blitt tråkket på hele livet sier at "ok, jeg fortjener noe skikkelig bra! jeg kan faktisk få en som setter pris på meg og som jeg faktisk synes er tiltrekkende på flere måter."

kall det overflatisk, men jeg synes det skal være lov å gå for noe mer enn bare "han er jo snill og sånn da..." vennene våre er og snille. vi blir ikke kjærester med dem fordiom? man skal jo kunne unne seg å være forelsket?

uansett så synes jeg det blir litt rart å fokusere mer på hva jeg personlig mener om saken- han har jo vært utro!!!!!er ikke det det godt nok grunnlag for å komme med noen fornuftige råd?

nøffgakkmøbææ
Skrevet

tungekyss. dyyype. respektabel bar..og detvar visst ingen hindring at søstera sitter ved siden av....

Skrevet

hun har til nå bare hatt kjærester som han, utro og ikke akkurat folka med noen mål i livet.

vi har hatt en litt spesiell oppvekst med mye dritt, og jeg synes derfor det er helt ok at man etter å ha blitt tråkket på hele livet sier at "ok, jeg fortjener noe skikkelig bra! jeg kan faktisk få en som setter pris på meg og som jeg faktisk synes er tiltrekkende på flere måter."

kall det overflatisk, men jeg synes det skal være lov å gå for noe mer enn bare "han er jo snill og sånn da..." vennene våre er og snille. vi blir ikke kjærester med dem fordiom? man skal jo kunne unne seg å være forelsket?

uansett så synes jeg det blir litt rart å fokusere mer på hva jeg personlig mener om saken- han har jo vært utro!!!!!er ikke det det godt nok grunnlag for å komme med noen fornuftige råd?

OK, da forstå jeg bedre.

Det er vanskelig å si hva jeg ville gjort hvis jeg var i samme situasjon. Men jeg synes nok det mest riktige ville være å si ifra til henne. Si hva du har sett, fortelle henne om tungekysset. Hvis han kysser noen foran nesa på deg, så er han jo stokk dum, og legger opp til at forholdet skal gå skeis selv.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

"vi har hatt en litt spesiell oppvekst med mye dritt, og jeg synes derfor det er helt ok at man etter å ha blitt tråkket på hele livet sier at "ok, jeg fortjener noe skikkelig bra! jeg kan faktisk få en som setter pris på meg og som jeg faktisk synes er tiltrekkende på flere måter.""

Jeg er slett ikke uenig i det du skriver her, men det spørs jo om det er sånn søstra di tenker, og om ho har samme standarder for hva hun ønsker som deg. Vi er alle forskjellige, og du kan ikke dytte dine holdninger over på henne.

Syns ikke akkurat fyren viser respekt når han driver på sånn rett foran øynene på deg. Det er en viss mulighet for at han vet hva du mener om han og skal vise at han faktisk er mer attraktiv enn du vil ha det til. Fyren er temmelig blåst om han ikke skjønner at søstra di kan få vite om det når han holder på sånn.

Skrevet

tungekyss. dyyype. respektabel bar..og detvar visst ingen hindring at søstera sitter ved siden av....

Da hadde jeg sladra til søstra mi ja...så fikk resten være opp til henne.

Gjest spør du virkelig??
Skrevet

Virker jo som om han ikke har mot til å fortelle det selv - så ved å gjøre det foran deg er han rimelig sikret på at han slipper nettopp dette.

Spiller davel ingen rolle hvem som ser hvordan ut. Hadde noen jeg kjente vært utro FORAN meg hadde jeg "sladret" med en gang. Søster eller ikke søster. Du mener da ærlig talt ikke at du skal sitte å se på at søsteren din skal kaste bort tiden på en slikk drittsekk?!?!?!

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Virker jo som om han ikke har mot til å fortelle det selv - så ved å gjøre det foran deg er han rimelig sikret på at han slipper nettopp dette.

Spiller davel ingen rolle hvem som ser hvordan ut. Hadde noen jeg kjente vært utro FORAN meg hadde jeg "sladret" med en gang. Søster eller ikke søster. Du mener da ærlig talt ikke at du skal sitte å se på at søsteren din skal kaste bort tiden på en slikk drittsekk?!?!?!

jeg sladra jeg, og det ble slutt.....han synes ikke han hadde gjort noe galt...hallo for en dust. jeg hadde tenkt å gå hen å si noe skikkelig teit til han, men jeg feiga ut:)

jeg burde jo realisert drømmen om å "miste"litt øl, men jeg hadde sikkert bare blitt kasta ut i virkeligheten:)

Gjest hum-hum-hum
Skrevet

jeg sladra jeg, og det ble slutt.....han synes ikke han hadde gjort noe galt...hallo for en dust. jeg hadde tenkt å gå hen å si noe skikkelig teit til han, men jeg feiga ut:)

jeg burde jo realisert drømmen om å "miste"litt øl, men jeg hadde sikkert bare blitt kasta ut i virkeligheten:)

Du er sikkert sjalu;)

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Du er sikkert sjalu;)

hehehe, ja jeg har dødslyst på en kjæreste på 40 år som har fett hår......

hehe...nei, jeg har allerede en sinnsvakt kjekk og kjempesnill drømmekjæreste på 6 året, så jeg lider ingen nød:) aner ikke hvordan jeg klarte å kapre han!! sukk........jeg tar meg selv i å sikle uforskammet på ham fortsatt, det må jo være et bra tegn:)

Gjest hum-hum-hum
Skrevet

hehehe, ja jeg har dødslyst på en kjæreste på 40 år som har fett hår......

hehe...nei, jeg har allerede en sinnsvakt kjekk og kjempesnill drømmekjæreste på 6 året, så jeg lider ingen nød:) aner ikke hvordan jeg klarte å kapre han!! sukk........jeg tar meg selv i å sikle uforskammet på ham fortsatt, det må jo være et bra tegn:)

Jeg tror du er et rasshøl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...