Gå til innhold

Skal jeg be opp naboen..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..Som er veldig ensom og helt OK når edru/bare småbrisen, på 17 mai som jeg hadde tenkt?

Tingen er at hun er kjempeperiodedranker og blir full og tullete, altså ikke noe sånn lettere "kanskje" alikisgreier, men TUNGT. Nå vet jeg at hun driver og holder seg edru.

Hun har ikke venner her, er russisk, så det hender jeg slipper henne inn på en skravl, og på 17 skal jeg ikke ha noe familiegreier uansett, bare noen kompiser på litt god mat og noen øller..

Og det er akkurat de øllene..Er det dårlig gjort å eksponere en flink alikis for pilsdrikking, eller er det verre å ikke be opp en ensom dame?

Å holde det alkoholfritt tror jeg IKKE jeg møter forståelse for uansett;-P Dessuten så ville hun nok skjønne at det var sånn bare for å ta hensyn til henne, og bli flau, hun er smart.

Hva ville dere gjort?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dessverre det er for stor fristelse for en alkoholiker/periodedranker å skulle holde seg edru midt i et godt lag der alle koser seg med øl. Så vil hun også, kanskje forsøker å overbevise seg selv om at hun _denne_ gangen skal klare å bare ta to øl, og ikke 20...

Skrevet

Jeg hadde ikke bedt henne om jeg ikke var en god venn av henne.

Skrevet

Forresten så glemte jeg å si at det er prisverdig at du ber henne opp innimellom uansett, og at du jo kan gjøre det igjen en annen dag?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror dessverre det er for stor fristelse for en alkoholiker/periodedranker å skulle holde seg edru midt i et godt lag der alle koser seg med øl. Så vil hun også, kanskje forsøker å overbevise seg selv om at hun _denne_ gangen skal klare å bare ta to øl, og ikke 20...

Nei, sant det..Kanskje ingen god ide..:-I Men jeg får vondt av henne, hun har aldri noe å finne på når alle andre har det kjekt..Jeg får heller be henne med på en is eler noe en annen dag.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde ikke bedt henne om jeg ikke var en god venn av henne.

Nei, jeg er ikke noen god venn av henne, men synes fortsatt det er litt ille at hun ikke kjenner noen og at det virker som om at hun har sånn et kjipt liv.

Jenta er morsom og smart hun, når hun da altså ikke er helt i tåka;-)

Men, det er nok riktig som gemini sier, at det kanskje funker litt dårlig, og kanskje også er litt dårlig gjort, og drikke rundt henne, jnår hun faktisk er flink og edru om dagen..

laguna1365380434
Skrevet

Forresten så glemte jeg å si at det er prisverdig at du ber henne opp innimellom uansett, og at du jo kan gjøre det igjen en annen dag?

Takk:-) Men det skulle nå bare mangle, hun er godt selskp når hun ikke er bærsjings..(Jeg har ABSOLUTT hatt episoder med henne der hun er det også, men når stoga er sånn har jeg begynt å være hard, og ende henne rett ned igjen, med en vi får snakkes siden..;-))

Men du har rett..Jeg får nok heller ta henne med på en is eller noe..søttendemai skåling er nok ikke ingen for en alkis som prøver så godt hun kan å være flink.

Skrevet

Hva med å gå en tur med henne på formiddagen og se på barnetoget?

Å be henne på en fuktig fest ville jeg ikke tatt sjansen på, med mindre jeg kjente henne veldig godt. Men tanken er god, laguna.

Gjest my opinion
Skrevet

Nei, jeg er ikke noen god venn av henne, men synes fortsatt det er litt ille at hun ikke kjenner noen og at det virker som om at hun har sånn et kjipt liv.

Men, det er nok riktig som gemini sier, at det kanskje funker litt dårlig, og kanskje også er litt dårlig gjort, og drikke rundt henne, jnår hun faktisk er flink og edru om dagen..

Vent til en annen gang med å invitere henne i så fall.

laguna1365380434
Skrevet

Hva med å gå en tur med henne på formiddagen og se på barnetoget?

Å be henne på en fuktig fest ville jeg ikke tatt sjansen på, med mindre jeg kjente henne veldig godt. Men tanken er god, laguna.

Ja, kanskje vi knne gå å ta en is sånn tidligere på dagen, det kunne vært bedre kanskje?

Barnetoget tror jeg desverre jeg er slaskete og skulker, det er så stress i sentrum den søttende..Men noe koselig på formiddagen hadde jo våært kjekt!

laguna1365380434
Skrevet

Vent til en annen gang med å invitere henne i så fall.

Ja, får nok gjøre det..Formiddagen og en is og sånn går også an..Jeg tenkte bare det var så kjipt å måtte være alene på sånne dager da nesten alle andre har det kjekt og gøy, når jeg da ørst var hjemme og bare gjorde laidbacke ikke familiegreier selv.

Skrevet

Be henne opp når du ikke skal drikke i stedet :)

laguna1365380434
Skrevet

Be henne opp når du ikke skal drikke i stedet :)

Får gjøre det..Ta henne med på en is eller noe tidligere på dagen..:-)

Skrevet

Jeg ville bedt henne før på dagen, eller en annen dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...