astridny Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hei. Vi skal snart reise til Kreta og dermed lurer jeg på om hva skal man passe seg for når man vil kjøpe gullsmykker. Hvordan vet man om gullet er ekte når man er helt grønn på gullmarkedet? Hva er best å kjøpe i butikk eller ute på gata? Hvor mye kan man prute på? Jeg har aldri prutet i mitt liv. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Ute på gata ville jeg aldri kjøpt gull. Der selger de metervis med kjeder. Ville snakka med guiden og hørt hva hun ville anbefale av butikker. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det er mange seriøse gullsmeder på Kreta, noe som logisk nok fører til at det er ikke så sinnsykt billig. Det er greit hvis man alikevel skal kjøpe gull, da det er noe rimeligere. På Kreta er det forøvrig faste priser i butikkene, og det er lite prutekultur. På gata er det selvfølgelig noe annet, men der ville jeg ikke kjøpt dyre ting. "..........................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Du kan også forhøre deg på Kreta-forumet på http://hellas.diskusjonsforum.no Du må registrere deg for å kunne skrive spørsmål der, men det er fort gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.