Hatsumomo Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hva må du absolutt ha i løpet av en dag eller uke? Hva er så ufattelig uimotståelig at du ikke klarer en dag eller uke uten? Kan være røyk, drikke, mat, snop, trening, you name it. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 kjærsten min! :-) Vi prøver å få barn.. hehe... :-) 0 Siter
Gjest te med melk Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det var nok cola, men nå er det pepsi max. Men jeg drikker det ikke hver dag. Te (twinnings) med melk er også godt, men det er heller ikke noe jeg drikker hver dag. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det må være vann. Jeg må ha vann når jeg står opp, og fylle jevnlig på ut over dagen. Før måtte jeg ha røyk...Men oj.... Det er flere uker siden jeg røykte, jeg har glemt og telle lengre også. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Mat og drikke, ja. Det må jeg ha hver dag. Nei, fra spøk til alvor: Jeg synes det er godt med en kaffekopp daglig, men strengt tatt har jeg vel overlevd dager uten også. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Ugh..Jeg er jaggu sunn! :-o Lister: røyk, colabrus, morgenkaffe (MED melk..hvis ikke er den ugh) Ellers: Jeg craver selskap på et punkt også, det er kjeeedelig hvis jeg må være alene for lenge. Og sånne gode pickles til brødskiva..marinerte hvitløksbåter, oliven, sylta pepper etc..Det er en greie jeg har også. Og jeg blir også sur om det går altfor lang tid mellom hver gang jeg for shoppet noe litt luksus, dvs en cd, en hårklipp, en kul sminkedings etc.. Tja. Det er altså mye jeg gjerne vil ha.. Og det meste skikkelig usunt. Hæpp. 0 Siter
fresja Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Kaffe må jeg ha hver morgen. Is spiser jeg altfor ofte om jeg har det i huset, men jeg kan klare meg uten i mange uker også. 0 Siter
Cillimor Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Tab, Tab, Tab og sjokolade, det førstnevnte kan jeg absolutt ikke klare meg uten... vanskelig med sjokoladen også 0 Siter
org Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg må ha cola hver dag. Men en gang drakk jeg ikke cola på... 6 dager. Jeg holdt på å omkomme av abstinenser. Men jeg har planer etter eksamen. Prozak har lovet at han skal sparke meg i stumpen - og da skal jeg avvende meg! Sakte, men sikkert. Skal kjøpe hodepinetabletter og gulerøtter, så kanskje jeg overlever. 0 Siter
org Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det må være vann. Jeg må ha vann når jeg står opp, og fylle jevnlig på ut over dagen. Før måtte jeg ha røyk...Men oj.... Det er flere uker siden jeg røykte, jeg har glemt og telle lengre også. SÅ FLINK DU ER!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg må ha cola hver dag. Men en gang drakk jeg ikke cola på... 6 dager. Jeg holdt på å omkomme av abstinenser. Men jeg har planer etter eksamen. Prozak har lovet at han skal sparke meg i stumpen - og da skal jeg avvende meg! Sakte, men sikkert. Skal kjøpe hodepinetabletter og gulerøtter, så kanskje jeg overlever. Jeg skal sparke deg sakte, men sikkert i baken. Jeg begynner lett, nærmest med små klaps, og så øker jeg langtsomt etter hvor flink du er. "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Kaffe. Men avhengigheten er ikke så alvorlig som jeg hadde trodd. Jeg lot være i to dager for litt siden, og drakk i stedet litt te - og jeg overlevde. "..........................................." 0 Siter
EllaJo Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Må ha pepsi max hver dag (omtrentlig). Har drukket cola nå en periode, men er tilbake til pepsien... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Åh, jeg er "avhengig" av mye:-/ Kaffe er jeg nok mest hekta på. Det ble en gruffete morgenstund i dag, da jeg til min forvilelse kom på at jeg hadde glemt å kjøpe kaffe i går. TOMT! Gjett hvem som satte av gårde til butikken (søndagsåpent er ikke alltid så dumt) for å få tak i sitt svarte dop.. Andre ting jeg har vanskelig for å avstå fra, er aviser/nyheter, frukt, internett, trim, sjokolade... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Mat og drikke, ja. Det må jeg ha hver dag. Nei, fra spøk til alvor: Jeg synes det er godt med en kaffekopp daglig, men strengt tatt har jeg vel overlevd dager uten også. Ja, og så er jeg avhengig av internett. Daglig surfing er viktigere enn kaffe 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Åh, jeg er "avhengig" av mye:-/ Kaffe er jeg nok mest hekta på. Det ble en gruffete morgenstund i dag, da jeg til min forvilelse kom på at jeg hadde glemt å kjøpe kaffe i går. TOMT! Gjett hvem som satte av gårde til butikken (søndagsåpent er ikke alltid så dumt) for å få tak i sitt svarte dop.. Andre ting jeg har vanskelig for å avstå fra, er aviser/nyheter, frukt, internett, trim, sjokolade... Glemte at jeg er shoppingsvhengig også Og en smule filmavhengig. Uff, denne lista kan gjøre lang, altså 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.