Gå til innhold

FU: Hva er din avhengighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må du absolutt ha i løpet av en dag eller uke?

Hva er så ufattelig uimotståelig at du ikke klarer en dag eller uke uten?

Kan være røyk, drikke, mat, snop, trening, you name it.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

4

• keinstein

4

• org

3

• Ugga Bugga

2

Mest aktive i denne tråden

Tweetybilla
Skrevet

kjærsten min! :-) Vi prøver å få barn.. hehe... :-)

Gjest te med melk
Skrevet

Det var nok cola, men nå er det pepsi max. Men jeg drikker det ikke hver dag. Te (twinnings) med melk er også godt, men det er heller ikke noe jeg drikker hver dag.

Gjest Shira12
Skrevet

Det må være vann. Jeg må ha vann når jeg står opp, og fylle jevnlig på ut over dagen.

Før måtte jeg ha røyk...Men oj.... Det er flere uker siden jeg røykte, jeg har glemt og telle lengre også.

Skrevet

Mat og drikke, ja. Det må jeg ha hver dag.

Nei, fra spøk til alvor: Jeg synes det er godt med en kaffekopp daglig, men strengt tatt har jeg vel overlevd dager uten også.

laguna1365380434
Skrevet

Ugh..Jeg er jaggu sunn! :-o

Lister: røyk, colabrus, morgenkaffe (MED melk..hvis ikke er den ugh)

Ellers: Jeg craver selskap på et punkt også, det er kjeeedelig hvis jeg må være alene for lenge. Og sånne gode pickles til brødskiva..marinerte hvitløksbåter, oliven, sylta pepper etc..Det er en greie jeg har også. Og jeg blir også sur om det går altfor lang tid mellom hver gang jeg for shoppet noe litt luksus, dvs en cd, en hårklipp, en kul sminkedings etc..

Tja. Det er altså mye jeg gjerne vil ha.. Og det meste skikkelig usunt. Hæpp.

Skrevet

Kaffe må jeg ha hver morgen. Is spiser jeg altfor ofte om jeg har det i huset, men jeg kan klare meg uten i mange uker også.

Skrevet

Tab, Tab, Tab og sjokolade, det førstnevnte kan jeg absolutt ikke klare meg uten... vanskelig med sjokoladen også

Skrevet

Jeg må ha cola hver dag. Men en gang drakk jeg ikke cola på... 6 dager. Jeg holdt på å omkomme av abstinenser.

Men jeg har planer etter eksamen. Prozak har lovet at han skal sparke meg i stumpen - og da skal jeg avvende meg! Sakte, men sikkert.

Skal kjøpe hodepinetabletter og gulerøtter, så kanskje jeg overlever.

Skrevet

Det må være vann. Jeg må ha vann når jeg står opp, og fylle jevnlig på ut over dagen.

Før måtte jeg ha røyk...Men oj.... Det er flere uker siden jeg røykte, jeg har glemt og telle lengre også.

SÅ FLINK DU ER!!!

Skrevet

Jeg må ha cola hver dag. Men en gang drakk jeg ikke cola på... 6 dager. Jeg holdt på å omkomme av abstinenser.

Men jeg har planer etter eksamen. Prozak har lovet at han skal sparke meg i stumpen - og da skal jeg avvende meg! Sakte, men sikkert.

Skal kjøpe hodepinetabletter og gulerøtter, så kanskje jeg overlever.

Jeg skal sparke deg sakte, men sikkert i baken. Jeg begynner lett, nærmest med små klaps, og så øker jeg langtsomt etter hvor flink du er.

"............................................"

Skrevet

Kaffe. Men avhengigheten er ikke så alvorlig som jeg hadde trodd. Jeg lot være i to dager for litt siden, og drakk i stedet litt te - og jeg overlevde.

"..........................................."

Skrevet

Må ha pepsi max hver dag (omtrentlig). Har drukket cola nå en periode, men er tilbake til pepsien...

Gjest baremei
Skrevet

Åh, jeg er "avhengig" av mye:-/

Kaffe er jeg nok mest hekta på. Det ble en gruffete morgenstund i dag, da jeg til min forvilelse kom på at jeg hadde glemt å kjøpe kaffe i går. TOMT! Gjett hvem som satte av gårde til butikken (søndagsåpent er ikke alltid så dumt) for å få tak i sitt svarte dop..

Andre ting jeg har vanskelig for å avstå fra, er aviser/nyheter, frukt, internett, trim, sjokolade...

Skrevet

Mat og drikke, ja. Det må jeg ha hver dag.

Nei, fra spøk til alvor: Jeg synes det er godt med en kaffekopp daglig, men strengt tatt har jeg vel overlevd dager uten også.

Ja, og så er jeg avhengig av internett. Daglig surfing er viktigere enn kaffe :)

Gjest baremei
Skrevet

Åh, jeg er "avhengig" av mye:-/

Kaffe er jeg nok mest hekta på. Det ble en gruffete morgenstund i dag, da jeg til min forvilelse kom på at jeg hadde glemt å kjøpe kaffe i går. TOMT! Gjett hvem som satte av gårde til butikken (søndagsåpent er ikke alltid så dumt) for å få tak i sitt svarte dop..

Andre ting jeg har vanskelig for å avstå fra, er aviser/nyheter, frukt, internett, trim, sjokolade...

Glemte at jeg er shoppingsvhengig også:( Og en smule filmavhengig. Uff, denne lista kan gjøre lang, altså:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...