Gjest Shira12 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 SÅ FLINK DU ER!!! Takk takk ) Er faktisk litt stolt. Fikk en anledning til og slutte, eller dvs si at jeg kunne ikke røyke en stund, og så lot jeg være og røyke etterpå når jeg kunne. Men jeg har bare pause da ;-) Slutte høres så endelig ut... 0 Siter
Line Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Tyggis! For tiden er det den der nye med fylt kjerne som er tingen... husker nå sannelig ikke i farta hva det er for noe heller - Stimorol? 0 Siter
org Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Tyggis! For tiden er det den der nye med fylt kjerne som er tingen... husker nå sannelig ikke i farta hva det er for noe heller - Stimorol? De er kjempegode! Jeg er ikke særlig glad i vanilje, men akkurat de tyggisene der er virkelig gode. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Kaffe må jeg ha.Så det er vel min avhengighet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Stratos!!! Jeg har faktisk overlevd fem dager uten stratos, men det var tøft ;-) Når klokka begynner å nærme seg ungenes sengetid surrer jeg rundt og sikler på kjøleskapet. Når unga er vel i seng er stratosabstinensen på topp og veien til kjøleskapet kort ;-) "Bare" to og en halv time igjen nå, så... 0 Siter
Gyda Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Kjedelig svar, men jeg tror ikke jeg er avhengig av noe. Kan ikke komme på eneste ting jeg bare _må_ ha - selv om jeg nyter mye med ulike intervaller. 0 Siter
Line Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 De er kjempegode! Jeg er ikke særlig glad i vanilje, men akkurat de tyggisene der er virkelig gode. De ble faktisk utsolgt på butikken her nede, fordi etterspørselen var så stor, enda de hadde forhåndsbestilt. Tror nok det er flere som har oppdaget dem 0 Siter
avtrykk Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Må ha pepsi max hver dag (omtrentlig). Har drukket cola nå en periode, men er tilbake til pepsien... Tror de må ha noe avhengighetsmiddel i Pepsi max, jeg. Her går det maaaange liter i uka:) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Tyggis! For tiden er det den der nye med fylt kjerne som er tingen... husker nå sannelig ikke i farta hva det er for noe heller - Stimorol? Stimorol Fusion heter de. Den med Strawberry'n Lime-smak er jeg blitt helt hekta på. Vanilje&Mint-varianten kan jeg imidlertid styre meg for. Skjønner ikke hvorfor den heter vanilje heller, det smaker _kun_ mint. 0 Siter
Gyda Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Tror de må ha noe avhengighetsmiddel i Pepsi max, jeg. Her går det maaaange liter i uka:) Å! Dette fikk meg til akkurat nå gå og ta meg et stort glass Pepsi Max med isbiter. 0 Siter
Aisha1365380364 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Kaffe latte mmm Det blir nok en i kveld også. Dessverre er de best med helmelk og brunt sukker eller kaffesirup, men noen laster skal man ha. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 DOL? Neida - Sjokoladekaffe. Det har jeg smakt en gang, pføy! 0 Siter
keinstein Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det har jeg smakt en gang, pføy! Ikke snakk om noe du ikke har greie på! :-) Ei jeg kjenner drikker litervis av "te", dvs en tepose til to liter vann, that's it. Det smaker vondt. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 På morgenen, kaffe og røyk. Om kvelden, cola og peanøtter. Jepp, jeg vet, veldig usunt det der, men jeg lever kun én gang og da akter jeg ikke å tulle det bort med lettmat og kaninfôr;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Ikke snakk om noe du ikke har greie på! :-) Ei jeg kjenner drikker litervis av "te", dvs en tepose til to liter vann, that's it. Det smaker vondt. Kaffe er jeg stordrikker av, men sjokoladekaffen falt absolutt ikke i smak, kanskje jeg smakte feil type...? 0 Siter
Tonette Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Ingenting! Og det er jeg stolt av :-) Kan ikke fordra å være avhengig av noe. Jeg vil ikke at dagen skal bli ødelagt om jeg går tom for noe. Men selvfølgelig må jeg jo ha mat og drikke, men det spiller ngen rolle hva det er. 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hm... Jeg er avhengig av MINST en Londontur i året, rød Sørlandschips, Imsdal, gule epler og å få kjøre buss. Det siste er det dårlig med for tiden siden jeg er sykemeldt, og abstinensene har i aller høyeste grad meldt seg :-( 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Tror egentlig ikke jeg er superhekta på noe som helst jeg. Men jeg hadde ikke klart meg lenge uten lillesnuppa på 7 mnd :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.