Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd den nye sans isen?

Den inneholder jo 10% kostfiber og er ganske lavkalori, men jeg vet jo ikke om den er noe god. erfaringer?

Videoannonse
Annonse
uptowngirl1365380300
Skrevet

Jeg har smakt sans-isen med vanilje. Syns den ga en litt vond ettersmak, så jeg liker bedre Dream youghurt-is, og den fins jo i flere smaker enn sans også. Men sans er litt sunnere da, men ikke veldig masse som skiller dem:

DREAM:

Energi 180 kcal

Protein: 3,5 g

Karbohydrater: 29 g

Fett: 5 g

SANS:

Energi: 130 kcal

Protein: 4 g

Karbohydrater: 28 g

Fett: 4 g

Kostfiber: 11 g

Fint med kostfiber i tillegg, men jeg spiser så mye grovt brød med fiber, så jeg har funnet ut at jeg ikke trenger de ekstra grammene ;)

Skrevet

Den er kjempegod :)

Jeg var også litt skeptisk til å prøve den men jeg ble positivt overrasket!

Synes til og med den smaker bedre

enn enkelte andre "full-kalori" iser :)

Prøv den, du kommer ikke til å angre!

Skrevet

Har smakt den med jordbærsmak, og den var god. Klarte ikke å finne den på Tine side sider, men jeg tror det er litt sukker i den, som det er i de andre Sansproduktene.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes faktisk den var overraskende god.

Skrevet

Har smakt den med jordbærsmak, og den var god. Klarte ikke å finne den på Tine side sider, men jeg tror det er litt sukker i den, som det er i de andre Sansproduktene.

Jeg prøvde også å se etter den på

Tine sine sider, men de har vel ikke lagt den inn ennå.

Jeg synes den med eple/kanel og

pinjekjerner var supergod :)

*lyst på is nå*

Skrevet

Jeg prøvde også å se etter den på

Tine sine sider, men de har vel ikke lagt den inn ennå.

Jeg synes den med eple/kanel og

pinjekjerner var supergod :)

*lyst på is nå*

http://www.diplom-is.no/index.gan?id=1373

link til produktdeklarasjon

Skrevet

Jeg har smakt sans-isen med vanilje. Syns den ga en litt vond ettersmak, så jeg liker bedre Dream youghurt-is, og den fins jo i flere smaker enn sans også. Men sans er litt sunnere da, men ikke veldig masse som skiller dem:

DREAM:

Energi 180 kcal

Protein: 3,5 g

Karbohydrater: 29 g

Fett: 5 g

SANS:

Energi: 130 kcal

Protein: 4 g

Karbohydrater: 28 g

Fett: 4 g

Kostfiber: 11 g

Fint med kostfiber i tillegg, men jeg spiser så mye grovt brød med fiber, så jeg har funnet ut at jeg ikke trenger de ekstra grammene ;)

Å, Dream youghurtis er kjempegod! Men den er vanskelig å finne rundt her iallefall.

Skrevet

Den er glimrende, spør du meg. Kalorifattig, og overraskende mye smak til å være så lett.

"............................................"

Skrevet

Å, Dream youghurtis er kjempegod! Men den er vanskelig å finne rundt her iallefall.

Jeg må på Rimi for å finne Dream is og Sans is.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...