new_babe Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Har noen prøvd den nye sans isen? Den inneholder jo 10% kostfiber og er ganske lavkalori, men jeg vet jo ikke om den er noe god. erfaringer? 0 Siter
uptowngirl1365380300 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har smakt sans-isen med vanilje. Syns den ga en litt vond ettersmak, så jeg liker bedre Dream youghurt-is, og den fins jo i flere smaker enn sans også. Men sans er litt sunnere da, men ikke veldig masse som skiller dem: DREAM: Energi 180 kcal Protein: 3,5 g Karbohydrater: 29 g Fett: 5 g SANS: Energi: 130 kcal Protein: 4 g Karbohydrater: 28 g Fett: 4 g Kostfiber: 11 g Fint med kostfiber i tillegg, men jeg spiser så mye grovt brød med fiber, så jeg har funnet ut at jeg ikke trenger de ekstra grammene 0 Siter
Starina Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Den er kjempegod Jeg var også litt skeptisk til å prøve den men jeg ble positivt overrasket! Synes til og med den smaker bedre enn enkelte andre "full-kalori" iser Prøv den, du kommer ikke til å angre! 0 Siter
fresja Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Har smakt den med jordbærsmak, og den var god. Klarte ikke å finne den på Tine side sider, men jeg tror det er litt sukker i den, som det er i de andre Sansproduktene. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg synes faktisk den var overraskende god. 0 Siter
Starina Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Har smakt den med jordbærsmak, og den var god. Klarte ikke å finne den på Tine side sider, men jeg tror det er litt sukker i den, som det er i de andre Sansproduktene. Jeg prøvde også å se etter den på Tine sine sider, men de har vel ikke lagt den inn ennå. Jeg synes den med eple/kanel og pinjekjerner var supergod *lyst på is nå* 0 Siter
new_babe Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Jeg prøvde også å se etter den på Tine sine sider, men de har vel ikke lagt den inn ennå. Jeg synes den med eple/kanel og pinjekjerner var supergod *lyst på is nå* http://www.diplom-is.no/index.gan?id=1373 link til produktdeklarasjon 0 Siter
org Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har smakt sans-isen med vanilje. Syns den ga en litt vond ettersmak, så jeg liker bedre Dream youghurt-is, og den fins jo i flere smaker enn sans også. Men sans er litt sunnere da, men ikke veldig masse som skiller dem: DREAM: Energi 180 kcal Protein: 3,5 g Karbohydrater: 29 g Fett: 5 g SANS: Energi: 130 kcal Protein: 4 g Karbohydrater: 28 g Fett: 4 g Kostfiber: 11 g Fint med kostfiber i tillegg, men jeg spiser så mye grovt brød med fiber, så jeg har funnet ut at jeg ikke trenger de ekstra grammene Å, Dream youghurtis er kjempegod! Men den er vanskelig å finne rundt her iallefall. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Den er glimrende, spør du meg. Kalorifattig, og overraskende mye smak til å være så lett. "............................................" 0 Siter
fresja Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Å, Dream youghurtis er kjempegod! Men den er vanskelig å finne rundt her iallefall. Jeg må på Rimi for å finne Dream is og Sans is. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.