Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Dorthe ser ut som det hu er, ei dame som er fiksa på. DET stive smilet, ikke til å tro at noen utsetter seg for slikt.

Skrevet

Dorthe ser ut som det hu er, ei dame som er fiksa på. DET stive smilet, ikke til å tro at noen utsetter seg for slikt.

Jeg er enig. Dorthe er jo pen, men på en litt "plastikk-aktig" måte.

Skrevet

Ragnhild Sælthun Fjørtoft er vakker. Hun har en skjønnhet som ikke forsvinner med alderen. Jeg husker hvor begeistret min husvert 1969-70 var for henne som TV-vertinne. Da må hun ga vært ganske ny i jobben, men det er tross alt 36 år siden.

Skrevet

Ragnhild Sælthun Fjørtoft er vakker. Hun har en skjønnhet som ikke forsvinner med alderen. Jeg husker hvor begeistret min husvert 1969-70 var for henne som TV-vertinne. Da må hun ga vært ganske ny i jobben, men det er tross alt 36 år siden.

Jeg tror ikke hun har forandret seg så mye utseendemessig på de årene heller.

Skrevet

Hun har en datter som også er kanalvert på nrk. Friskt og sunt utseende på henne også.

Skrevet

Flott dame. Men nå synes jeg dorthe skappel er helt fin også, jeg da.

"............................................"

Skrevet

Hun har en datter som også er kanalvert på nrk. Friskt og sunt utseende på henne også.

Hun har jeg ikke sett, tror jeg.

Skrevet

Flott dame. Men nå synes jeg dorthe skappel er helt fin også, jeg da.

Ja da, hun er fin hun også, men litt mer "plast-aktig" som sagt. Og jeg synes faktisk Dorthe er flink også, selv om jeg sikkert banner i kjerka nå, og melder meg inn i Harry-klubben ved å innrømme at jeg har sett på "God kveld Norge" noen ganger.

Skrevet

Ja da, hun er fin hun også, men litt mer "plast-aktig" som sagt. Og jeg synes faktisk Dorthe er flink også, selv om jeg sikkert banner i kjerka nå, og melder meg inn i Harry-klubben ved å innrømme at jeg har sett på "God kveld Norge" noen ganger.

Jeg skjønner ikke dette hatet mot henne, jeg. Ja, hun er "posh" og alt det der - men det er vel en del av imagen hennes? Alle modeller fikser på utseendet, og mange gjør det sikkert etter at de slutter som modeller også. Og ja - hun har ikke en naturlig skjønnhet, slik som ragnhild. Men jeg er så glad i kvinner i sin helhet, at jeg har ingen mulighet til å begrense min begeistring til én type kvinner, én størrelse/fasong etc. Ja takk, alle sammen :-)

Skrevet

Jeg skjønner ikke dette hatet mot henne, jeg. Ja, hun er "posh" og alt det der - men det er vel en del av imagen hennes? Alle modeller fikser på utseendet, og mange gjør det sikkert etter at de slutter som modeller også. Og ja - hun har ikke en naturlig skjønnhet, slik som ragnhild. Men jeg er så glad i kvinner i sin helhet, at jeg har ingen mulighet til å begrense min begeistring til én type kvinner, én størrelse/fasong etc. Ja takk, alle sammen :-)

Jeg har også lurt på hvorfor folk ser ut til å hate Dorthe Skappel. Personlig har jeg ihvertfall ikke noe imot henne.

Skrevet

Jeg har også lurt på hvorfor folk ser ut til å hate Dorthe Skappel. Personlig har jeg ihvertfall ikke noe imot henne.

Enig!

Skrevet

Rull inn'a!

Rull inn? Hvorfor det?

Skrevet

Rull inn? Hvorfor det?

De er jo totalt foreskjellige -den ene er som min mamma og den andre er en modelltype.....

Skrevet

De er jo totalt foreskjellige -den ene er som min mamma og den andre er en modelltype.....

He he, min mamma ser ikke sånn ut, da.

Men jeg er selvsagt enig i at Ragnhild og Dorthe stiller i forskjellige klasser.

Skrevet

Hun har jeg ikke sett, tror jeg.

Nei, det tror ikke jeg heller jeg har.

Men derimot datteren til Geir Helljesen ser jeg der stadig vekk ...

Skrevet

Hmmm, jeg vet ikke hvem hun er heller.

Skrevet

Det er nok henne jeg tenker på. Beklager!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...