Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Er det flere enn meg som synes hun er en nydelig dame? Hun danker ut Dorthe Skappel, ihvertfall. http://www.kjendis.no/2006/05/13/466147.html 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Dorthe ser ut som det hu er, ei dame som er fiksa på. DET stive smilet, ikke til å tro at noen utsetter seg for slikt. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Dorthe ser ut som det hu er, ei dame som er fiksa på. DET stive smilet, ikke til å tro at noen utsetter seg for slikt. Jeg er enig. Dorthe er jo pen, men på en litt "plastikk-aktig" måte. 0 Siter
fresja Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Ragnhild Sælthun Fjørtoft er vakker. Hun har en skjønnhet som ikke forsvinner med alderen. Jeg husker hvor begeistret min husvert 1969-70 var for henne som TV-vertinne. Da må hun ga vært ganske ny i jobben, men det er tross alt 36 år siden. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Ragnhild Sælthun Fjørtoft er vakker. Hun har en skjønnhet som ikke forsvinner med alderen. Jeg husker hvor begeistret min husvert 1969-70 var for henne som TV-vertinne. Da må hun ga vært ganske ny i jobben, men det er tross alt 36 år siden. Jeg tror ikke hun har forandret seg så mye utseendemessig på de årene heller. 0 Siter
mum Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hun har en datter som også er kanalvert på nrk. Friskt og sunt utseende på henne også. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Flott dame. Men nå synes jeg dorthe skappel er helt fin også, jeg da. "............................................" 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Hun har en datter som også er kanalvert på nrk. Friskt og sunt utseende på henne også. Hun har jeg ikke sett, tror jeg. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Flott dame. Men nå synes jeg dorthe skappel er helt fin også, jeg da. "............................................" Ja da, hun er fin hun også, men litt mer "plast-aktig" som sagt. Og jeg synes faktisk Dorthe er flink også, selv om jeg sikkert banner i kjerka nå, og melder meg inn i Harry-klubben ved å innrømme at jeg har sett på "God kveld Norge" noen ganger. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Ja da, hun er fin hun også, men litt mer "plast-aktig" som sagt. Og jeg synes faktisk Dorthe er flink også, selv om jeg sikkert banner i kjerka nå, og melder meg inn i Harry-klubben ved å innrømme at jeg har sett på "God kveld Norge" noen ganger. Jeg skjønner ikke dette hatet mot henne, jeg. Ja, hun er "posh" og alt det der - men det er vel en del av imagen hennes? Alle modeller fikser på utseendet, og mange gjør det sikkert etter at de slutter som modeller også. Og ja - hun har ikke en naturlig skjønnhet, slik som ragnhild. Men jeg er så glad i kvinner i sin helhet, at jeg har ingen mulighet til å begrense min begeistring til én type kvinner, én størrelse/fasong etc. Ja takk, alle sammen :-) "............................................" 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Jeg skjønner ikke dette hatet mot henne, jeg. Ja, hun er "posh" og alt det der - men det er vel en del av imagen hennes? Alle modeller fikser på utseendet, og mange gjør det sikkert etter at de slutter som modeller også. Og ja - hun har ikke en naturlig skjønnhet, slik som ragnhild. Men jeg er så glad i kvinner i sin helhet, at jeg har ingen mulighet til å begrense min begeistring til én type kvinner, én størrelse/fasong etc. Ja takk, alle sammen :-) "............................................" Jeg har også lurt på hvorfor folk ser ut til å hate Dorthe Skappel. Personlig har jeg ihvertfall ikke noe imot henne. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har også lurt på hvorfor folk ser ut til å hate Dorthe Skappel. Personlig har jeg ihvertfall ikke noe imot henne. Enig! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Rull inn'a! Rull inn? Hvorfor det? 0 Siter
flisa Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Rull inn? Hvorfor det? De er jo totalt foreskjellige -den ene er som min mamma og den andre er en modelltype..... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 De er jo totalt foreskjellige -den ene er som min mamma og den andre er en modelltype..... He he, min mamma ser ikke sånn ut, da. Men jeg er selvsagt enig i at Ragnhild og Dorthe stiller i forskjellige klasser. 0 Siter
Gyda Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hun har jeg ikke sett, tror jeg. Nei, det tror ikke jeg heller jeg har. Men derimot datteren til Geir Helljesen ser jeg der stadig vekk ... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Nei, det tror ikke jeg heller jeg har. Men derimot datteren til Geir Helljesen ser jeg der stadig vekk ... Hmmm, jeg vet ikke hvem hun er heller. 0 Siter
mum Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Nei, det tror ikke jeg heller jeg har. Men derimot datteren til Geir Helljesen ser jeg der stadig vekk ... Det er nok henne jeg tenker på. Beklager! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.