Gyda Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Nå har jeg planta blomster, og jammen ble det bra. I potter og i jorda og i kasser, jeg er glad! Jeg ha’kke grønne fingre, så end’lig er det gjort - for søttende og sommer'n, helt til høsten tar det bort! 0 Siter
laban Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det har jeg også gjort idag! Vi er flinke, hva? 0 Siter
Gyda Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Det har jeg også gjort idag! Vi er flinke, hva? Jepp! Vi kan godt skryte litt når sånt er i boks. Gratulerer! :-) 0 Siter
Line Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hmm... kanskje jeg skal plante ut de to rosekvastene mine i full fart jeg og, før jeg faktisk skal vaske gulvet Ble litt inspirert her... :-D Det snødde forøvrig i morges... skikkelig typisk 17.mai-vær! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det har jeg også gjort! Å nå ble det så fint på grava til lillemann. 0 Siter
Aryane Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Har også plantet i bedet i helgen, og nå er det så fint, det gjelder bare å holde den hersens katten som liker å drite i bedet unna, men han skjønner visst ikke norsk ) Får visst lage ne ny tråd og spørre hvodan man holder katter unna blomsterbedene..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.