Gjest baremei Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 ...på morgenkvisten? http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/13/466129.html Å våkne til tom kaffeboks i morges var ikke noe særlig, men jeg tror ikke jeg skal klage. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jøsses! *grøsser* Skjønner godt at fyren vil flytte. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jøsses! *grøsser* Skjønner godt at fyren vil flytte. Jeg også! Fryser på ryggen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg også! Fryser på ryggen. Han hadde jo slangeskrekk i fra før, huff stakkars! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Han hadde jo slangeskrekk i fra før, huff stakkars! Ja, huff. Vet hvordan det er, for jeg er LIVREDD slanger. Godt han hadde et sterkt hjerte. Jeg tviler på at jeg hadde overlevd en slange i gardinen. Eller en øgle i do. 0 Siter
fresja Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har av og til tenkt at det kunne komme en hoggorn inn på soverommet, men pytonslange, nei. En fin vårdag lå min søster ute på et teppe og leste til eksamen. Da hun om kvelden skulle ta inn teppet, lå det en hoggorm under. Ikke noe kjekt det heller. 0 Siter
Gjest grøss.. Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hadde en følelse av at jeg ikke burde titte på den linken, men dum som jeg er klarte jeg ikke å la være.. *grøss* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Ja, huff. Vet hvordan det er, for jeg er LIVREDD slanger. Godt han hadde et sterkt hjerte. Jeg tviler på at jeg hadde overlevd en slange i gardinen. Eller en øgle i do. Øgle i do, eller ett annet vesen i do for den skyld, er min stor skrekk. Der sitter du intetanende.... Huff nei, må ikke begynne og tenke på slike ting! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Øgle i do, eller ett annet vesen i do for den skyld, er min stor skrekk. Der sitter du intetanende.... Huff nei, må ikke begynne og tenke på slike ting! Nei, du har rett, sånn er det IKKE lurt å begynne å tenke på, nei. *svelge* :-/ Veldig liten sannsynlighet for å oppleve såntnoe, heldigvis! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hadde en følelse av at jeg ikke burde titte på den linken, men dum som jeg er klarte jeg ikke å la være.. *grøss* Den nysgjerrigheten kan være plagsom til tider;) Trøst deg med at du sikkert har mye større sjanse for å vinne i lotto, som å oppleve det der. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har av og til tenkt at det kunne komme en hoggorn inn på soverommet, men pytonslange, nei. En fin vårdag lå min søster ute på et teppe og leste til eksamen. Da hun om kvelden skulle ta inn teppet, lå det en hoggorm under. Ikke noe kjekt det heller. :-o Ugh. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.