Gå til innhold

Hyggelig besøk....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Jøsses! *grøsser*

Skjønner godt at fyren vil flytte.

Gjest baremei
Skrevet

Jøsses! *grøsser*

Skjønner godt at fyren vil flytte.

Jeg også!

Fryser på ryggen.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg også!

Fryser på ryggen.

Han hadde jo slangeskrekk i fra før, huff stakkars!

Gjest baremei
Skrevet

Han hadde jo slangeskrekk i fra før, huff stakkars!

Ja, huff. Vet hvordan det er, for jeg er LIVREDD slanger. Godt han hadde et sterkt hjerte.

Jeg tviler på at jeg hadde overlevd en slange i gardinen. Eller en øgle i do.

Skrevet

Nei, den vil jeg helst ikke ha i senga.

Skrevet

Jeg har av og til tenkt at det kunne komme en hoggorn inn på soverommet, men pytonslange, nei.

En fin vårdag lå min søster ute på et teppe og leste til eksamen. Da hun om kvelden skulle ta inn teppet, lå det en hoggorm under. Ikke noe kjekt det heller.

Gjest grøss..
Skrevet

Hadde en følelse av at jeg ikke burde titte på den linken, men dum som jeg er klarte jeg ikke å la være.. *grøss*

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, huff. Vet hvordan det er, for jeg er LIVREDD slanger. Godt han hadde et sterkt hjerte.

Jeg tviler på at jeg hadde overlevd en slange i gardinen. Eller en øgle i do.

Øgle i do, eller ett annet vesen i do for den skyld, er min stor skrekk.

Der sitter du intetanende.... Huff nei, må ikke begynne og tenke på slike ting!

Gjest baremei
Skrevet

Øgle i do, eller ett annet vesen i do for den skyld, er min stor skrekk.

Der sitter du intetanende.... Huff nei, må ikke begynne og tenke på slike ting!

Nei, du har rett, sånn er det IKKE lurt å begynne å tenke på, nei. *svelge* :-/ Veldig liten sannsynlighet for å oppleve såntnoe, heldigvis!

Gjest baremei
Skrevet

Hadde en følelse av at jeg ikke burde titte på den linken, men dum som jeg er klarte jeg ikke å la være.. *grøss*

Den nysgjerrigheten kan være plagsom til tider;) Trøst deg med at du sikkert har mye større sjanse for å vinne i lotto, som å oppleve det der.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har av og til tenkt at det kunne komme en hoggorn inn på soverommet, men pytonslange, nei.

En fin vårdag lå min søster ute på et teppe og leste til eksamen. Da hun om kvelden skulle ta inn teppet, lå det en hoggorm under. Ikke noe kjekt det heller.

:-o Ugh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...