Gjest nedtur Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har chattet leenge med ei jente på internett...jeg er selv på samme alder som henne og er hunkjønn. Vi har snakket om alt mulig og tonen har dertil vært veldig god. Aldri en stille stund. Så kom forslaget om at vi skulle møtes i rl, og det ble det til. Hun skulle ta en buss så det var ikke lange stunda vi fikk sammen, kanskje 25 minutter fordi hun gikk så fort, selv om bussen ikke gitt før en halvtime etterpå. Vi hadde absolutt ingenting å snakke om!!Ingenting. Jeg prøvde å hale ord ut av kjeften hennes og hun svarte ja og ha og ja og nei. Dette var skikkelig nedtur!! 0 Siter
Tonette Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Noen er flinkere til å uttrykke seg skriftlig enn muntlig. Tror kanskje det ville ha bedret seg om du ga henne litt tid. Jeg fortstår selvsagt at du er skuffet. Hvis du ikke har gitt henne helt opp så kunne du kanskje foreslå at dere gjorde noe sammen neste gang. Spille spill, gå å bowle eller noe. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Noen er flinkere til å skrive enn til å snakke, mens for andre er det omvendt. Og i begynnelsen når man først møter noen har man kanskje ikke så mye å si, men det kan bedre seg ved andre, tredje eller fjerde møte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.