Gå til innhold

Venninna var ikke som jeg trodde:((

Anbefalte innlegg

Gjest nedtur
Skrevet

Jeg har chattet leenge med ei jente på internett...jeg er selv på samme alder som henne og er hunkjønn.

Vi har snakket om alt mulig og tonen har dertil vært veldig god. Aldri en stille stund. Så kom forslaget om at vi skulle møtes i rl, og det ble det til. Hun skulle ta en buss så det var ikke lange stunda vi fikk sammen, kanskje 25 minutter fordi hun gikk så fort, selv om bussen ikke gitt før en halvtime etterpå. Vi hadde absolutt ingenting å snakke om!!Ingenting. Jeg prøvde å hale ord ut av kjeften hennes og hun svarte ja og ha og ja og nei.

Dette var skikkelig nedtur!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er flinkere til å uttrykke seg skriftlig enn muntlig. Tror kanskje det ville ha bedret seg om du ga henne litt tid.

Jeg fortstår selvsagt at du er skuffet.

Hvis du ikke har gitt henne helt opp så kunne du kanskje foreslå at dere gjorde noe sammen neste gang. Spille spill, gå å bowle eller noe.

Skrevet

Noen er flinkere til å skrive enn til å snakke, mens for andre er det omvendt.

Og i begynnelsen når man først møter noen har man kanskje ikke så mye å si, men det kan bedre seg ved andre, tredje eller fjerde møte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...