Gå til innhold

Jeg søker etter jobb, og lurer på hva det menes...

Anbefalte innlegg

Gjest sol i dag også
Skrevet

...med når det står Senior? Og hva var PPT igjen? Hva slags jobb er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som senior har man erfaring fra lignende jobb. Man regner vel med mellom 5 og 10 års erfaring før man ansees som senior. Men jeg ville søkt selvom jeg ikke oppfyllte det kravet hvis jeg virkelig var interessert i jobben.

PPT har vel noe med skoleverket og psykologitjenester tror jeg!? Det kan nok andre mer om enn jeg.

Skrevet

Som senior har man erfaring fra lignende jobb. Man regner vel med mellom 5 og 10 års erfaring før man ansees som senior. Men jeg ville søkt selvom jeg ikke oppfyllte det kravet hvis jeg virkelig var interessert i jobben.

PPT har vel noe med skoleverket og psykologitjenester tror jeg!? Det kan nok andre mer om enn jeg.

PPT står for pedagogisk psykologisk tjeneste.

Gjest seniorsenoir
Skrevet

Om en ikke vet hva PPT er, er en i hvert fall ikke senior innen dette området.

Gjest sol i dag også
Skrevet

Om en ikke vet hva PPT er, er en i hvert fall ikke senior innen dette området.

Nå hadde ikke PPT noe å gjøre med senior da, for det var en annen jobb og hvis du ikke gidder å svare skikkelig på spm mitt så trenger du ikke å svare noen ting.

Gjest sol i dag også
Skrevet

Ah. takk for svaret. Jeg var litt usikker på hvor mange års erfaring det var snakk om. Trodde det var mer, men.

Gjest sol i dag også
Skrevet

PPT står for pedagogisk psykologisk tjeneste.

Takk for svar :) Da vet jeg det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...