Gå til innhold

Anbefaling av grill

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Jeg lurer på om noen kan anbefale en grill? Jeg vil ha en enkel, billig og kulldrevet grill, som tåler å stå på en gressplen, og det naturlige valget høres da ut som en kulegrill.

Men så kom det reklame i posten for bordgrill - det så ut som en liten rund tønne som brettes ut i to. Hvordan er de? Vil gresset bli svidd, når den er så lav? Går det greit å la den stå på plastikkbord, eller blir den for varm? Og hvordan er den å ta med seg på tur - blir den for varm etter grilling, slik at man må vente lenge (hvor lenge?) før man pakker den sammen?

Og finnes det noen andre grilltyper dere heller anbefaler? Gass er uaktuelt, og den skal være billig da jeg bor midlertidig og muligens må kaste den når jeg flytter (hvis flyttelasset ellers blir for stort) - og engangsgrill er ikke aktuelt på grunn av gresset.

På forhånd tusen takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
mil1365380270
Skrevet

Den tønnegrillen er upraktisk. Som du sier er den varm lenge. Og hva tror du skjer med kullet når du folder den sammen....- den må tømmes først. Husker ikke om den var så lav at gresset ble svidd.

Meg1365380063
Skrevet

Den tønnegrillen er upraktisk. Som du sier er den varm lenge. Og hva tror du skjer med kullet når du folder den sammen....- den må tømmes først. Husker ikke om den var så lav at gresset ble svidd.

Tusen takk for svar!

Jeg syntes tønnegrillen så så praktisk ut, så jeg regnet med at det måtte være noe galt...

Da blir det kulegrill til hagen (hvis det blir opphold i sommer...), også god, gammeldags engangsgrill hvis jeg vil grille utenfor hjemmet.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg syntes tønnegrillen så så praktisk ut, så jeg regnet med at det måtte være noe galt...

Da blir det kulegrill til hagen (hvis det blir opphold i sommer...), også god, gammeldags engangsgrill hvis jeg vil grille utenfor hjemmet.

Husk bare at det mange steder nå er totalforbud mot engangsgriller pga brannfaren.

Meg1365380063
Skrevet

Husk bare at det mange steder nå er totalforbud mot engangsgriller pga brannfaren.

Vel, sånn som det regner her kan det da umulig være grillforbud! :-) Men jeg er klar over det. Ellers takk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...