Gå til innhold

#¤%%" nabo!!

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Faens kranglete drittkjerring!!

Åh, jeg blir så JÆVELIG IRRITERT av at hun skal klage på og kranglet om ALT hele tiden!!

I morgen kommer gjerdefirmaet, men nå stoler hun ikke på oppmålingen Plan og bygg har foretatt (vi har jo bestukket dem må vite) så hun kommer til å trakassere de stakkars arbeiderne hele morgendagen...

Det er så jævlig artig å bo ved siden av en synsk dame forfulgt av staten, med bekjente i politiet som overvåker alt jeg gjør og kan ta meg når som helst bare så jeg vet det....

Om jeg publiserer adressen min - kan noen kanskje kjøre på henne litt da? Eller kle seg som romvesener, banke på og befale henne til å holde seg innendørs i tre år?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• ShitDiddelyDo

5

• flisa

3

• Aryane

2

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har sett så mye X-Files i det siste at jeg har fullstendig kontroll på hvordan aliens ser ut. Jeg tar på meg jobben.

For øvrig bør du kanskje fortelle håndtverkerne hva de har å gjøre med, så vil jeg tro de klarer å sette dama på plass. :)

Gjest Hei33
Skrevet

Tror jeg ville ha sagt til henne at du har bekjente som jobber i helsevesenet/legekontoret hvor hun har fastlegen sin, og si at det faktisk er ting du vet om henne...

;-)

Gjest Mom33
Skrevet

Ta det ut fra hennes ståsted, og si at du har fått et syn som befaler henne å flytte! Ta en X-files-variant - eller send mail til SDD og la han gjøre jobben!

Og bare et lite ps: Hvor er den kontantstøttetråden vi diskuterte i tidligere i dag? Den med barnehagestart kontra støtte fra staten? Finner den bare ikke igjen, jeg. Hjelp?

Skrevet

*lykkelig er jeg som har en dameperson som er helt fantastisk* LOL

Skrevet

Hun bør vel egentlig flytte mange fylker vekk fra deg, så alle her kan sende flyttevibber til henne ved midnatt!

Skrevet

*lykkelig er jeg som har en dameperson som er helt fantastisk* LOL

Oi, er DU naboen til Persille?

*knegg*

Gjest Persille
Skrevet

*knegg*

*ler*

Nei, da tror jeg faktisk jeg hadde kost meg :)

Gjest Persille
Skrevet

Ta det ut fra hennes ståsted, og si at du har fått et syn som befaler henne å flytte! Ta en X-files-variant - eller send mail til SDD og la han gjøre jobben!

Og bare et lite ps: Hvor er den kontantstøttetråden vi diskuterte i tidligere i dag? Den med barnehagestart kontra støtte fra staten? Finner den bare ikke igjen, jeg. Hjelp?

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3112651

Gjest Persille
Skrevet

Tror jeg ville ha sagt til henne at du har bekjente som jobber i helsevesenet/legekontoret hvor hun har fastlegen sin, og si at det faktisk er ting du vet om henne...

;-)

Bra plan, den skal jeg ta neste gang.

Problemet er allerede at helsevesenet er korrupt, de er også ute etter henne, og de har konspirert med et advokatfirma som også samarbeider med staten (husk; staten er ute etter å ta de synske...)

Skrevet

*knegg*

Trodde alle visste det jeg! LOL

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har sett så mye X-Files i det siste at jeg har fullstendig kontroll på hvordan aliens ser ut. Jeg tar på meg jobben.

For øvrig bør du kanskje fortelle håndtverkerne hva de har å gjøre med, så vil jeg tro de klarer å sette dama på plass. :)

Jada, har sagt litt, og skal snakke med dem når de kommer i morgen tidlig.

Hun kommer til å ringe politiet for å få stoppet dem (det gjør hun alltid) så jeg legger igjen alt av papirer til dem som dokumenterer at jeg har rett, og alle nummer de kan nå meg på når politiet kommer.

Men du, det med romvesen - fint om du kan fortsette det litt utover sommeren, er jeg riktig heldig flytter hun! Og så om du kanskje kan snakke med en kompis og få ham til å presentere løsningene på romvesen-problemer, beleilig nok like etter ditt besøk... F.eks i pamflettformat i posten. Eller så kan han jo bare ringe henne og si at han vet hun har hatt romvesener der? Han er jo også synsk...

Gjest Persille
Skrevet

Hun bør vel egentlig flytte mange fylker vekk fra deg, så alle her kan sende flyttevibber til henne ved midnatt!

Ja, please gjør det! På den andre siden, da må noen andre stri med henne...

Få henne til å flytte langt inn i skogen kanskje?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jada, har sagt litt, og skal snakke med dem når de kommer i morgen tidlig.

Hun kommer til å ringe politiet for å få stoppet dem (det gjør hun alltid) så jeg legger igjen alt av papirer til dem som dokumenterer at jeg har rett, og alle nummer de kan nå meg på når politiet kommer.

Men du, det med romvesen - fint om du kan fortsette det litt utover sommeren, er jeg riktig heldig flytter hun! Og så om du kanskje kan snakke med en kompis og få ham til å presentere løsningene på romvesen-problemer, beleilig nok like etter ditt besøk... F.eks i pamflettformat i posten. Eller så kan han jo bare ringe henne og si at han vet hun har hatt romvesener der? Han er jo også synsk...

Jeg vet hvordan man løser aliensproblemet. Har jo som sagt sett en del X-Files.

Det du gjør er å ta en veldig spiss gjenstand, gjerne en syl, og stikker den i nakken hennes.

Da vil hun blø grønt. Liket smuldrer opp, så du trenger ikke uroe deg over politiet!

Hva hadde du gjort uten meg? :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg vet hvordan man løser aliensproblemet. Har jo som sagt sett en del X-Files.

Det du gjør er å ta en veldig spiss gjenstand, gjerne en syl, og stikker den i nakken hennes.

Da vil hun blø grønt. Liket smuldrer opp, så du trenger ikke uroe deg over politiet!

Hva hadde du gjort uten meg? :)

Da hadde jeg levd med slitsom nabo og i seksuell frustrasjon - du er virkelig en helt i nøden :)

Uheldigvis nekter hun å åpne når jeg ringer på - hun nekter faktisk å snakke med oss i det hele tatt, hun kommuniserer kun via sms - det kan nemlig ikke staten overvåke.

Så hvordan får jeg tilgang til nakken?

Kan jeg bruke grillspyd? Har ikke syl...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da hadde jeg levd med slitsom nabo og i seksuell frustrasjon - du er virkelig en helt i nøden :)

Uheldigvis nekter hun å åpne når jeg ringer på - hun nekter faktisk å snakke med oss i det hele tatt, hun kommuniserer kun via sms - det kan nemlig ikke staten overvåke.

Når jeg tenker etter er det mulig du trenger en spesialsyd, og grillspyd duger nok ikke. Dessverre.

Men er hun klin kokos hu dama der? Kommuniserer kun med sms og åpner ikke døra? Hvor gammelt er dette kvinnfolket da?

Jeg innbilte meg at hun var gammel, men eldre folk pleier vel ikke å kommunisere på sms?

Skrevet

Send et brev fra "Staten" (hent logoen herfra: http://odin.dep.no/design/signaturer/jd/signatur2_b-.gif ) til henne - hvor det står at de nå fra 1.juni vil overvåke alle sms'er, dette på grunn av muslimenes økte terrortrusler.

*ond* :)

Skrevet

hehe.........hun høres akkurat ut som en nabo jeg hadde før. Vel hun er fremdeles nabo, men heldigvis litt lenger opp i gaten, før bodde vi ved siden av hverandre. Nå bråsnur jeg hver gang jeg ser henne, orker ikke stå en time og høre om alle som er etter henne.....

Det finns vel sånne overalt....

Gjest Persille
Skrevet

Når jeg tenker etter er det mulig du trenger en spesialsyd, og grillspyd duger nok ikke. Dessverre.

Men er hun klin kokos hu dama der? Kommuniserer kun med sms og åpner ikke døra? Hvor gammelt er dette kvinnfolket da?

Jeg innbilte meg at hun var gammel, men eldre folk pleier vel ikke å kommunisere på sms?

Hun er omtrent 60 - og ja, hun er klin kokos...

Hun var ikke så ille før, men endel uheldige omstendigheter har gjort at det har forverret seg.

Etter dette har alt som har gått henne imot vært andres skyld.

Et sykehus myrdet moren hennes, hun var 90 og hadde hengt på siste verset lenge...

Et annet sykehus har konspirert med et advokatfirma og er ute etter henne etter at hun kræsjet med bilen, og de nekter henne mer erstatning. Litt usikker på årsaken til dette, men jeg mener å huske at det har noe med staten å gjøre det også.

Hun er synsk og blir forfulgt av staten, for det er det som skjer med synske i Norge.

Jeg har satt opp overvåking av telefonen hennes, fordi jeg samarbeider med staten - jeg jobbet nemlig i Telenor for mange år siden.

Hun snakker kun i mobil, for det er umulig å overvåke.

I det hele tatt...

I vinter ringte hun politiet da jeg drev med snøfreseren kl 15 en ettermiddag, for hun ble så plaget av det. Etterpå fortalte hun meg at de hadde sagt hun måtte søke skriftlig dersom hun ønsket et pålegg som forbød alle naboene å bruke snøfresere, gressklippere eller kvistkuttere når hun hadde vondt i hodet - så det skulle hun gjøre. Jeg har hittil ikke mottatt noe vedtak jeg må etterleve, og jeg har ventet i snart fire måneder...

Men det som er mest slitsomt er faktisk at hun anmelder oss for alt mulig rart, og sender brev for de rareste ting via advokaten sin. En gang tippet det over for meg, og jeg svarte til advokaten med et brev hvor jeg ramset opp alt det rare hun hadde for seg, hvordan omtalte ham (han er jo en del av konspirasjonen) og generelt sa hva jeg mente - og siden har vi ikke hørt noe fra ham...

Og så skjeller hun ut assistentene mine fordi de bråker for mye ute. Barna klarer hun til en viss grad å takle, men assistentene er rett og slett for bråkete.

I tillegg til at hun stadig pålegger dem nye regler som bydelen visstnok har kommet med... Men de vet hvordan hun er - så de henviser henne bare til meg, og jeg hører aldri noe om disse vedtakene...

Jeg blir så lei....

Gjest Persille
Skrevet

hehe.........hun høres akkurat ut som en nabo jeg hadde før. Vel hun er fremdeles nabo, men heldigvis litt lenger opp i gaten, før bodde vi ved siden av hverandre. Nå bråsnur jeg hver gang jeg ser henne, orker ikke stå en time og høre om alle som er etter henne.....

Det finns vel sånne overalt....

Antagelig - jeg måtte bare få ut litt frustrasjon :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...