Aryane Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Antagelig - jeg måtte bare få ut litt frustrasjon Ja det pleier hjelpe......hehe... 0 Siter
citygirl Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hun er omtrent 60 - og ja, hun er klin kokos... Hun var ikke så ille før, men endel uheldige omstendigheter har gjort at det har forverret seg. Etter dette har alt som har gått henne imot vært andres skyld. Et sykehus myrdet moren hennes, hun var 90 og hadde hengt på siste verset lenge... Et annet sykehus har konspirert med et advokatfirma og er ute etter henne etter at hun kræsjet med bilen, og de nekter henne mer erstatning. Litt usikker på årsaken til dette, men jeg mener å huske at det har noe med staten å gjøre det også. Hun er synsk og blir forfulgt av staten, for det er det som skjer med synske i Norge. Jeg har satt opp overvåking av telefonen hennes, fordi jeg samarbeider med staten - jeg jobbet nemlig i Telenor for mange år siden. Hun snakker kun i mobil, for det er umulig å overvåke. I det hele tatt... I vinter ringte hun politiet da jeg drev med snøfreseren kl 15 en ettermiddag, for hun ble så plaget av det. Etterpå fortalte hun meg at de hadde sagt hun måtte søke skriftlig dersom hun ønsket et pålegg som forbød alle naboene å bruke snøfresere, gressklippere eller kvistkuttere når hun hadde vondt i hodet - så det skulle hun gjøre. Jeg har hittil ikke mottatt noe vedtak jeg må etterleve, og jeg har ventet i snart fire måneder... Men det som er mest slitsomt er faktisk at hun anmelder oss for alt mulig rart, og sender brev for de rareste ting via advokaten sin. En gang tippet det over for meg, og jeg svarte til advokaten med et brev hvor jeg ramset opp alt det rare hun hadde for seg, hvordan omtalte ham (han er jo en del av konspirasjonen) og generelt sa hva jeg mente - og siden har vi ikke hørt noe fra ham... Og så skjeller hun ut assistentene mine fordi de bråker for mye ute. Barna klarer hun til en viss grad å takle, men assistentene er rett og slett for bråkete. I tillegg til at hun stadig pålegger dem nye regler som bydelen visstnok har kommet med... Men de vet hvordan hun er - så de henviser henne bare til meg, og jeg hører aldri noe om disse vedtakene... Jeg blir så lei.... Kanskje du kan grave en felle i hagen hennes, og legge kvister etc over. Inspirert av Emil i Lønneberget som gikk for en stund siden... *s* Hun hørtes skikkelig slitsom ut. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Kanskje du kan grave en felle i hagen hennes, og legge kvister etc over. Inspirert av Emil i Lønneberget som gikk for en stund siden... *s* Hun hørtes skikkelig slitsom ut. Bra plan! Eller knytte snubletråd i trappen... Hm, dette må jeg pønske litt på... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hun er omtrent 60 - og ja, hun er klin kokos... Hun var ikke så ille før, men endel uheldige omstendigheter har gjort at det har forverret seg. Etter dette har alt som har gått henne imot vært andres skyld. Et sykehus myrdet moren hennes, hun var 90 og hadde hengt på siste verset lenge... Et annet sykehus har konspirert med et advokatfirma og er ute etter henne etter at hun kræsjet med bilen, og de nekter henne mer erstatning. Litt usikker på årsaken til dette, men jeg mener å huske at det har noe med staten å gjøre det også. Hun er synsk og blir forfulgt av staten, for det er det som skjer med synske i Norge. Jeg har satt opp overvåking av telefonen hennes, fordi jeg samarbeider med staten - jeg jobbet nemlig i Telenor for mange år siden. Hun snakker kun i mobil, for det er umulig å overvåke. I det hele tatt... I vinter ringte hun politiet da jeg drev med snøfreseren kl 15 en ettermiddag, for hun ble så plaget av det. Etterpå fortalte hun meg at de hadde sagt hun måtte søke skriftlig dersom hun ønsket et pålegg som forbød alle naboene å bruke snøfresere, gressklippere eller kvistkuttere når hun hadde vondt i hodet - så det skulle hun gjøre. Jeg har hittil ikke mottatt noe vedtak jeg må etterleve, og jeg har ventet i snart fire måneder... Men det som er mest slitsomt er faktisk at hun anmelder oss for alt mulig rart, og sender brev for de rareste ting via advokaten sin. En gang tippet det over for meg, og jeg svarte til advokaten med et brev hvor jeg ramset opp alt det rare hun hadde for seg, hvordan omtalte ham (han er jo en del av konspirasjonen) og generelt sa hva jeg mente - og siden har vi ikke hørt noe fra ham... Og så skjeller hun ut assistentene mine fordi de bråker for mye ute. Barna klarer hun til en viss grad å takle, men assistentene er rett og slett for bråkete. I tillegg til at hun stadig pålegger dem nye regler som bydelen visstnok har kommet med... Men de vet hvordan hun er - så de henviser henne bare til meg, og jeg hører aldri noe om disse vedtakene... Jeg blir så lei.... Hun her høres jo virkelig ut som naboen fra helvete. Hvis jeg var deg ville jeg fortalt henne at hun tar helt feil: Mobiltelefoner kan faktisk overvåkes. Men det er kanskje litt slemt å gjøre henne oppmerksom på det. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hun er omtrent 60 - og ja, hun er klin kokos... Hun var ikke så ille før, men endel uheldige omstendigheter har gjort at det har forverret seg. Etter dette har alt som har gått henne imot vært andres skyld. Et sykehus myrdet moren hennes, hun var 90 og hadde hengt på siste verset lenge... Et annet sykehus har konspirert med et advokatfirma og er ute etter henne etter at hun kræsjet med bilen, og de nekter henne mer erstatning. Litt usikker på årsaken til dette, men jeg mener å huske at det har noe med staten å gjøre det også. Hun er synsk og blir forfulgt av staten, for det er det som skjer med synske i Norge. Jeg har satt opp overvåking av telefonen hennes, fordi jeg samarbeider med staten - jeg jobbet nemlig i Telenor for mange år siden. Hun snakker kun i mobil, for det er umulig å overvåke. I det hele tatt... I vinter ringte hun politiet da jeg drev med snøfreseren kl 15 en ettermiddag, for hun ble så plaget av det. Etterpå fortalte hun meg at de hadde sagt hun måtte søke skriftlig dersom hun ønsket et pålegg som forbød alle naboene å bruke snøfresere, gressklippere eller kvistkuttere når hun hadde vondt i hodet - så det skulle hun gjøre. Jeg har hittil ikke mottatt noe vedtak jeg må etterleve, og jeg har ventet i snart fire måneder... Men det som er mest slitsomt er faktisk at hun anmelder oss for alt mulig rart, og sender brev for de rareste ting via advokaten sin. En gang tippet det over for meg, og jeg svarte til advokaten med et brev hvor jeg ramset opp alt det rare hun hadde for seg, hvordan omtalte ham (han er jo en del av konspirasjonen) og generelt sa hva jeg mente - og siden har vi ikke hørt noe fra ham... Og så skjeller hun ut assistentene mine fordi de bråker for mye ute. Barna klarer hun til en viss grad å takle, men assistentene er rett og slett for bråkete. I tillegg til at hun stadig pålegger dem nye regler som bydelen visstnok har kommet med... Men de vet hvordan hun er - så de henviser henne bare til meg, og jeg hører aldri noe om disse vedtakene... Jeg blir så lei.... "Hun snakker kun i mobil, for det er umulig å overvåke." Du kan si til henne at nå har det kommet utstyr som gjør det mulig å overvåke mobil også, både tale, bilde og sms. Kanskje hun etterhvert lar deg være i fred når hun ikke har noen måter å kommunisere med deg på mer? Men hvis hun går via advokaten sin hver gang, så må hun nødvendigvis ha god råd? Advokater er ikke billige! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hun her høres jo virkelig ut som naboen fra helvete. Hvis jeg var deg ville jeg fortalt henne at hun tar helt feil: Mobiltelefoner kan faktisk overvåkes. Men det er kanskje litt slemt å gjøre henne oppmerksom på det. Jeg vet også det - har fortalt henne det en gang, men du må huske at jeg er en del av mafiaen.... Jeg anser meg selv som relativt oppegående og fornuftig, og derfor kommer jeg til kort på den type argumentasjonstaktikk... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 "Hun snakker kun i mobil, for det er umulig å overvåke." Du kan si til henne at nå har det kommet utstyr som gjør det mulig å overvåke mobil også, både tale, bilde og sms. Kanskje hun etterhvert lar deg være i fred når hun ikke har noen måter å kommunisere med deg på mer? Men hvis hun går via advokaten sin hver gang, så må hun nødvendigvis ha god råd? Advokater er ikke billige! Det er det som er litt rart, hun har ikke inntekt... Og jeg har prøvd å si det, men alt jeg sier er jo ondsinnet og utspekulert, jeg er en del av mafiaen, det må du ikke glemme... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg vet også det - har fortalt henne det en gang, men du må huske at jeg er en del av mafiaen.... Jeg anser meg selv som relativt oppegående og fornuftig, og derfor kommer jeg til kort på den type argumentasjonstaktikk... Det er jo uansett ikke enkelt å ha med fullstendig ustabile konspirasjonsteoretikere å gjøre. Jeg lurer på om denne dama har sett for mye X-Files hun også. 0 Siter
toci Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 ...dette kan høres ut som min eks-svigermor. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvor du bor.. hehe.. ) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Ja, please gjør det! På den andre siden, da må noen andre stri med henne... Få henne til å flytte langt inn i skogen kanskje? Vi får henne til å flytte til toci sin eks-svigermor, nærmeste nabo. Så har begge noe å bryne seg på 0 Siter
toci Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Vi får henne til å flytte til toci sin eks-svigermor, nærmeste nabo. Så har begge noe å bryne seg på hehe... det hørtes ut som en fantastisk idè!! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg vet også det - har fortalt henne det en gang, men du må huske at jeg er en del av mafiaen.... Jeg anser meg selv som relativt oppegående og fornuftig, og derfor kommer jeg til kort på den type argumentasjonstaktikk... Apropos.. du kan jo fortelle henne at så lenge batteriet på mobilen hennes er koblet på, så kan telefonen spores, og avlyttes! Og da kan den faktisk brukes til vanlig avlytting av det som foregår rundt telefonen, og ikke bare selve samtalen i telefonen! nemlig.. Dette fikk jeg forklart av en psycho som har en veldig "hemmelig" jobb assa, så det stemmer nok heeeelt sikkert! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Vi får henne til å flytte til toci sin eks-svigermor, nærmeste nabo. Så har begge noe å bryne seg på Bra plan 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 ...dette kan høres ut som min eks-svigermor. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvor du bor.. hehe.. ) Det er nok ikke det, hun har ingen barn... 0 Siter
keinstein Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 En helt gjennomsnitts nabo i villastrøk altså? De fleste våre naboer var spenna gærne. Hele familier med voksne, unger, katter og hunder var et sirkus av ren galskap. Tyranniske og onde vesener født kun for å plage andre. 0 Siter
Mistera Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg melder meg da frivillig:P Men som romvesen seff:P 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg gikk på skole sammen med en godt voksen dame av den typen en gang! Hun påsto hardnakket og dønn alvorlig at naboen hadde satt forgiftet majones i kjøleskapet hennes for å forgifte henne og sønnen... Jadda. At hun hadde "allergi" mot alt og måtte elte brød med gummihansker og ikke kunne stå nær en murvegg var bare noen av de små tingene ved dette mennesket... 0 Siter
mrxx Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 En helt gjennomsnitts nabo i villastrøk altså? De fleste våre naboer var spenna gærne. Hele familier med voksne, unger, katter og hunder var et sirkus av ren galskap. Tyranniske og onde vesener født kun for å plage andre. Hvis alle naboene dine er spenna gærne, så tror jeg at du burde seg deg i speilet, hehe. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hun er omtrent 60 - og ja, hun er klin kokos... Hun var ikke så ille før, men endel uheldige omstendigheter har gjort at det har forverret seg. Etter dette har alt som har gått henne imot vært andres skyld. Et sykehus myrdet moren hennes, hun var 90 og hadde hengt på siste verset lenge... Et annet sykehus har konspirert med et advokatfirma og er ute etter henne etter at hun kræsjet med bilen, og de nekter henne mer erstatning. Litt usikker på årsaken til dette, men jeg mener å huske at det har noe med staten å gjøre det også. Hun er synsk og blir forfulgt av staten, for det er det som skjer med synske i Norge. Jeg har satt opp overvåking av telefonen hennes, fordi jeg samarbeider med staten - jeg jobbet nemlig i Telenor for mange år siden. Hun snakker kun i mobil, for det er umulig å overvåke. I det hele tatt... I vinter ringte hun politiet da jeg drev med snøfreseren kl 15 en ettermiddag, for hun ble så plaget av det. Etterpå fortalte hun meg at de hadde sagt hun måtte søke skriftlig dersom hun ønsket et pålegg som forbød alle naboene å bruke snøfresere, gressklippere eller kvistkuttere når hun hadde vondt i hodet - så det skulle hun gjøre. Jeg har hittil ikke mottatt noe vedtak jeg må etterleve, og jeg har ventet i snart fire måneder... Men det som er mest slitsomt er faktisk at hun anmelder oss for alt mulig rart, og sender brev for de rareste ting via advokaten sin. En gang tippet det over for meg, og jeg svarte til advokaten med et brev hvor jeg ramset opp alt det rare hun hadde for seg, hvordan omtalte ham (han er jo en del av konspirasjonen) og generelt sa hva jeg mente - og siden har vi ikke hørt noe fra ham... Og så skjeller hun ut assistentene mine fordi de bråker for mye ute. Barna klarer hun til en viss grad å takle, men assistentene er rett og slett for bråkete. I tillegg til at hun stadig pålegger dem nye regler som bydelen visstnok har kommet med... Men de vet hvordan hun er - så de henviser henne bare til meg, og jeg hører aldri noe om disse vedtakene... Jeg blir så lei.... Bare for å strø salt i såret - så kan du jo si til henne at mobiltelefoner kan også avlyttes Er det ikke litt underholdende dag? Vi har ALT for snille og greie naboer til at det er noe action her i feltet.. Synd:( 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg gikk på skole sammen med en godt voksen dame av den typen en gang! Hun påsto hardnakket og dønn alvorlig at naboen hadde satt forgiftet majones i kjøleskapet hennes for å forgifte henne og sønnen... Jadda. At hun hadde "allergi" mot alt og måtte elte brød med gummihansker og ikke kunne stå nær en murvegg var bare noen av de små tingene ved dette mennesket... I ettertid kan man le av det, men akkurat når det pågår er det ikke så moro 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.