Gjest sjøstjerna Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det er klart, men her handler det ikke om vanlig kranglevilje om at hekken er for høy - her må ALT krangles om. F.eks har jeg bestukket Plan og bygg for å måle opp tomten vår større enn den er, slik at det blir mindre fordelaktig for henne. Jeg har konspirert med staten for å få avlyttet telefonen hennes. Legene på sykehuset hun lå etter bilulykken har konspirert med staten for å hindre henne fra erstatningen hun har krav på. Staten Norge er ute etter henne fordi hun er synsk. Kattene hennes må luftes i bånd fordi de kan bli spist av slanger. I det hele tatt... Høres plagsomt ut. Nå har jeg ikke lest tråden, men er hun frisk? Det er nesten så jeg syns litt synd på henne. Hvor slitsomt det må være å tro alle er etter seg, da??? Selvfølgelig er hun slitsom for dere. Men om hun faktisk ikke er frisk, og går uten å få hjelp- så er det henne det er synd på. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Høres plagsomt ut. Nå har jeg ikke lest tråden, men er hun frisk? Det er nesten så jeg syns litt synd på henne. Hvor slitsomt det må være å tro alle er etter seg, da??? Selvfølgelig er hun slitsom for dere. Men om hun faktisk ikke er frisk, og går uten å få hjelp- så er det henne det er synd på. Rent medisinsk er hun nok det, men jeg ville likevel svart nei på spørsmålet. Og jeg er enig i at det er henne det er synd på, uansett hvor satans irriterende hun er - og det er også derfor jeg heller beklager meg her fremfor å anmelde henne, eller å ta igjen med samme mynt. Da gjør jeg hvertfall ikke saken verre... 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det er klart, men her handler det ikke om vanlig kranglevilje om at hekken er for høy - her må ALT krangles om. F.eks har jeg bestukket Plan og bygg for å måle opp tomten vår større enn den er, slik at det blir mindre fordelaktig for henne. Jeg har konspirert med staten for å få avlyttet telefonen hennes. Legene på sykehuset hun lå etter bilulykken har konspirert med staten for å hindre henne fra erstatningen hun har krav på. Staten Norge er ute etter henne fordi hun er synsk. Kattene hennes må luftes i bånd fordi de kan bli spist av slanger. I det hele tatt... I det hele tatt en koselig nabo? Uffda. Ring politiet og si at hun har "problemer med å ta vare på seg selv" og se hva som skjer. Når hun ser politiet, så tipper det sikkert over, og de tar henne med seg? Men dagen etter er hun vel tilbake. 0 Siter
Piraye Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Høres ut som noen med paranoid schizofreni.... Tips fra noen som omgås slike folk....: Nikk og smil. Og aldri fest deg ved noe hun sier. La det gå inn ene øret og ut neste. Du har ditt på det rene, da kan hun styre så mye hun vil. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 I det hele tatt en koselig nabo? Uffda. Ring politiet og si at hun har "problemer med å ta vare på seg selv" og se hva som skjer. Når hun ser politiet, så tipper det sikkert over, og de tar henne med seg? Men dagen etter er hun vel tilbake. Heh, kunne jo vært moro, men jeg er ikke ond nok til å utsette henne for det... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Høres ut som noen med paranoid schizofreni.... Tips fra noen som omgås slike folk....: Nikk og smil. Og aldri fest deg ved noe hun sier. La det gå inn ene øret og ut neste. Du har ditt på det rene, da kan hun styre så mye hun vil. Og du aner ikke hvor god jeg har blitt på det! Jeg svarer ekstremt høflig, velformulert og pedagogisk riktig, på grensen til det provoserende - og holder meg generelt unna. De eneste gangene jeg går til frontalangrep er når hun plager de som jobber for meg, for det synes jeg ikke de skal holde ut med. Og så blir det jo mange gode historier i ettertid 0 Siter
laban Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Og du aner ikke hvor god jeg har blitt på det! Jeg svarer ekstremt høflig, velformulert og pedagogisk riktig, på grensen til det provoserende - og holder meg generelt unna. De eneste gangene jeg går til frontalangrep er når hun plager de som jobber for meg, for det synes jeg ikke de skal holde ut med. Og så blir det jo mange gode historier i ettertid Ikke smil så mye at det kan tolkes som plagsom latter... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116554 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ikke smil så mye at det kan tolkes som plagsom latter... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116554 Hm, hun har jo flere ganger klaget på plagsomt bråk... 0 Siter
org Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Det er nok en grunn til at hun bytter advokat to ganger i året. Hun kan fremstå som seriøs, og om du tenker deg en godt voksen dame som kommer til en advokat for forteller at hun blir trakassert av naboen, og forteller om alt jeg har gjort (bygget hus, gjerde, startet barnehage, to til og med) - så kan det hele høres ganske plausibelt ut. Og hun klarer å holde på den historien en stund, så sender advokatene brev til oss og ber om redegjørelse før stevning - og så får de det. Da ser de jo at alt er lovlig, forseggjort og korrekt. Når de så sier til henne at hun ikke har en sak fordi alt er lovlig, og da har hun lite å fare med, så begynner det å balle på seg... F.eks godkjente hun nabovarselet til første barnehagen, men etterpå fikk jeg brev fra advokaten at jeg hadde krysset av for godkjenningen etter at hun hadde signer, og dermed lurt henne. Det sendte han til PBE også, hvorpå jeg svarte at nok var nok, og hørte jeg en slik påstand fra henne til (det var i en rekke av mange) så kom jeg til å anmelde henne for injurier. Videre forklarte jeg saken, og jeg hørte aldri noe mer fra advokaten. Og sånn er det hele tiden. I dag har hun hatt to forskjellige oppmålingsfirmaer her, begge har målt likt som meg, og likt som PBE, men likevel har vi bestukket dem.... Huff... 0 Siter
keinstein Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Heh, kunne jo vært moro, men jeg er ikke ond nok til å utsette henne for det... Send henne et krav som angivelig kommer fra UFO-departementet, og skriv lange beklagelser for at de ikke har trodd på henne, at hun kan oppsøke nærmeste politistasjon for å hente beskyttelseutstyr mot UFO'er. Skriv at det er hemmelig og at hun bare må finne den rette personen, og at det hemmelige tegnet er et strøk med rød maling i ansiktet på vedkommende. Når hun maler rett person, vil vedkommnde gi henne utstyret. Men det haster, fordi UFOene snart vil ankomme huset hennes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.