Aryane Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Ble inspirert av en tråd lenger nede om planting av blomster. Jeg har også plantet, men den hersens katten min elsker å drite i bedet. Trenger tips og kjerringråd om hvordan jeg skal få den til å holde seg unna. Den har kattedo, og er ellers veldig renslig..... 0 Siter
blessa Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Tror det finnes en spray som skal holge katter og hunder unna,men jeg husker ikke hva den heter ) Kanskje de har det i dyrebutikken? 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Lag en egen kasse til den utendørs. Dessuten er det vel bra at den gjødsler litt? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Noen dråper eddik her og der i bedet eller litt pepper skal visst gjøre susen. Appelsinskall og hakkede hvitløksbåter skal også være bra. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Tror det finnes en spray som skal holge katter og hunder unna,men jeg husker ikke hva den heter ) Kanskje de har det i dyrebutikken? 'katt-deg-vekk' i fargehandlere! Vet ikek hvor godt den funker, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.