Gemini Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg får en melding fra Windows for hver pokkers side jeg går inn på på xxl.no (og enkelte andre sider jeg har vært inne på), som lyder Click to run an ActiveX control on this webpage. (eneste svaralternativ er OK). Hva pokker kan jeg gjøre for å få dette vekk? (Jeg har prøvd å stille security på Low inne på Tools Options Security) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Hva er xxl for noe? www.xxl.no er nettsidene til en sportsbutikk som heter XXL (og man kan også handle via nettsidene). 0 Siter
Simen Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 AvtiveX er noe usikkert dritt. For å sitere Gisle Hannemyr: "Dette må de ha funnet på i fylla." Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å bytte til Firefox som nettleser. Den er mye sikrere å bruke enn IE. (Jeg vet dette ikke var svar på spørsmålet ditt ) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 AvtiveX er noe usikkert dritt. For å sitere Gisle Hannemyr: "Dette må de ha funnet på i fylla." Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å bytte til Firefox som nettleser. Den er mye sikrere å bruke enn IE. (Jeg vet dette ikke var svar på spørsmålet ditt ) Jeg vet, jeg har brukt Opera lenge, og tidvis Firefox, men av diverse årsaker har jeg brukt IE noe nå. 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg fikk det vekk ved å trykke på det røde krysset. - og gå tilbake i nettleseren. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Jeg fikk det vekk ved å trykke på det røde krysset. - og gå tilbake i nettleseren. Hvilket røde kryss? Jeg får ikke opp noe rødt kryss. Tror jeg da. Og jeg klarer ikke gjenskape feilen på denne maskinen jeg sitter på nå, får sjekke det i kveld. 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hvilket røde kryss? Jeg får ikke opp noe rødt kryss. Tror jeg da. Og jeg klarer ikke gjenskape feilen på denne maskinen jeg sitter på nå, får sjekke det i kveld. Sånt rødt kryss som er øverst til høyre i alle browserevinduene -i alle fall kom det opp en boks med et slikt kryss hos meg. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Sånt rødt kryss som er øverst til høyre i alle browserevinduene -i alle fall kom det opp en boks med et slikt kryss hos meg. Ja, boksen går jo bort enten man klikker på krysset i hjørnet av dialogboksen (jeg er med nå!), eller på OK-knappen. Men det må gjøres for HVER eneste side der jo! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.