Gå til innhold

Advarsel på xxl.no og andre sider med ActiveX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får en melding fra Windows for hver pokkers side jeg går inn på på xxl.no (og enkelte andre sider jeg har vært inne på), som lyder

Click to run an ActiveX control on this webpage. (eneste svaralternativ er OK).

Hva pokker kan jeg gjøre for å få dette vekk?

(Jeg har prøvd å stille security på Low inne på Tools Options Security)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er xxl for noe?

www.xxl.no er nettsidene til en sportsbutikk som heter XXL (og man kan også handle via nettsidene).

Skrevet

AvtiveX er noe usikkert dritt. For å sitere Gisle Hannemyr: "Dette må de ha funnet på i fylla."

Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å bytte til Firefox som nettleser. Den er mye sikrere å bruke enn IE.

(Jeg vet dette ikke var svar på spørsmålet ditt ;))

Skrevet

AvtiveX er noe usikkert dritt. For å sitere Gisle Hannemyr: "Dette må de ha funnet på i fylla."

Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å bytte til Firefox som nettleser. Den er mye sikrere å bruke enn IE.

(Jeg vet dette ikke var svar på spørsmålet ditt ;))

Jeg vet, jeg har brukt Opera lenge, og tidvis Firefox, men av diverse årsaker har jeg brukt IE noe nå.

Skrevet

Jeg fikk det vekk ved å trykke på det røde krysset. - og gå tilbake i nettleseren.

Skrevet

Jeg fikk det vekk ved å trykke på det røde krysset. - og gå tilbake i nettleseren.

Hvilket røde kryss? Jeg får ikke opp noe rødt kryss. Tror jeg da. Og jeg klarer ikke gjenskape feilen på denne maskinen jeg sitter på nå, får sjekke det i kveld.

Skrevet

Hvilket røde kryss? Jeg får ikke opp noe rødt kryss. Tror jeg da. Og jeg klarer ikke gjenskape feilen på denne maskinen jeg sitter på nå, får sjekke det i kveld.

Sånt rødt kryss som er øverst til høyre i alle browserevinduene -i alle fall kom det opp en boks med et slikt kryss hos meg.

Skrevet

Sånt rødt kryss som er øverst til høyre i alle browserevinduene -i alle fall kom det opp en boks med et slikt kryss hos meg.

Ja, boksen går jo bort enten man klikker på krysset i hjørnet av dialogboksen (jeg er med nå!), eller på OK-knappen. Men det må gjøres for HVER eneste side der jo!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...