Gå til innhold

Noen ganger får jeg bar så lyst til å vise finger´n...

Anbefalte innlegg

Gjest Rallerallala
Skrevet

Godt voksen dame, men likkavel melder lysten seg iblant...til å vise finger´n sånn som drittungene gjør!

Skulle _nesten_ til å gjøre det en gang, bare for å sjokkere.

Skal jeg ta´n helt ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du vise fingeren hvis du føler du har grunn til det.

Gjest peopleathome
Skrevet

Synes det vitner om lavmål når godt voksne folk viser fingen. Putter de automatisk i boks med "trash".

Gjest sandex
Skrevet

Gjør det - og det føles godt etterpå :)Ikke nødvendigvis negativt å være litt "trash" innimellom :)

Gjest Tøffe gamla
Skrevet

Hadde en kjærring gjort det så hadde jeg antakeligvis ramla sammen i latter;)

Skrevet

Spørs jo i hvilken sammenheng og til hvem det blir gjort.

Jeg viser f. eks. ofte fingeren til mannen min, hvis han oppfører seg ufint ;)

Men hadde nok droppet å vise fingern til andre, blir nok ikke tatt så seriøst da.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg gjorde det en gang for noen år siden i trafikken, hvorpå jeg fikk høre fra guttungen som satt i baksetet.

- Mamma, hva er det du gjør? Du er FREKK!!

Jeg måtte si meg enig med han og det hele var ganske flaut.

Siden har jeg ikke gjort det med ungene til stede ihvertfall.

Skrevet

Det hender jeg gjør det ------- med hånda i bukselomma.

Skrevet

Det er for vulgært for meg - det gjør jeg aldri.

Skrevet

Spørs jo i hvilken sammenheng og til hvem det blir gjort.

Jeg viser f. eks. ofte fingeren til mannen min, hvis han oppfører seg ufint ;)

Men hadde nok droppet å vise fingern til andre, blir nok ikke tatt så seriøst da.

Nei Gud - den dagen jeg viser finger'n til gubben er det jamt over fra begges side tenker jeg! :)

laguna1365380434
Skrevet

Ja for all del...Det er selvsagt trashy, men litt sånn godt også..;-P

Jeg er høflig utendørs, så jeg kan ikke huske sist jeg gjorde det..Eller jo det kan jeg, tøff og trygg på nnsiden av en bil når noen idioter vrengte inn forann oss, for et par år siden..;-P

Eller har jeg nok flipped the bird til samboern noen ganger og senest på fredag..:-o huff jeg er nok jævlig vulgær..;-P

petter smart
Skrevet

Skal en tro kjerringene her inne, og det skal en vel?, så vil svært mange av dem reagere sterkt på dette.

På den andre side vil neppe et eneste mannfolk løfte på et øyenbryn engang.

Så lenge du ikke gjør dette i viden og breden, men kun når du har grunn til det, så sier jeg "la det stå til".

Skrevet

samboer gjør det ofte i trafikken. En skikkelig hissigpropp. Blir litt flau jeg.

Skrevet

Nei Gud - den dagen jeg viser finger'n til gubben er det jamt over fra begges side tenker jeg! :)

Ikke hvis det er bare er for moro, vel..?

:o)

Skrevet

Blant mine venner blir finger`n ofte brukt når man blir stående tom for argumenter.. Som et symbol på overgivelse "ok-you got me.."

Finger`n ville jeg aldri ha brukt i offentligheten.

Skrevet

Ei godt voksen dame viste meg finger'n for noen dager siden samtidig som hun tutet kraftig jmed bilhornet - virkelig full av følelser.

Årsaken var at HUN ikke overholdt vikeplikten i trafikken, men trodde det var jeg som ikke gjorde det - og klarte samtidig å sperre oss begge fra å kjøre videre fremover.

Når jeg så "vennlig" pekte på vikepliktskiltet som hun ikke hadde oppdaget, så rødmet hun særdeles kraftig - og jeg fikk meg en meget god latter....:-)

Mindre ble latteren heller ikke av at jeg ikke kunne rygge (hadde allerede fått en bil tett opp bak meg), og hun kvalte motoren når hun satte bilen i revers.

Tutingen hennes hadde også gjort at tre ungdommer hadde lagt merke til det hele - og når motoren stoppet så klappet de høyt og lo.....

Tror det er en av de mest fornøyelige fingrene jeg noen gang har fått:-)

Skrevet

Det er jo noe annet - men det faller meg ikke inn å vise finger'n på moro, tror nok jeg vrenger øya og skjeker i stedet.

Skrevet

Det er jo noe annet - men det faller meg ikke inn å vise finger'n på moro, tror nok jeg vrenger øya og skjeker i stedet.

Det ser tøffere ut å vise fingern! ;o)

Skrevet

skjeker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...