Gå til innhold

Noen ganger får jeg bar så lyst til å vise finger´n...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei godt voksen dame viste meg finger'n for noen dager siden samtidig som hun tutet kraftig jmed bilhornet - virkelig full av følelser.

Årsaken var at HUN ikke overholdt vikeplikten i trafikken, men trodde det var jeg som ikke gjorde det - og klarte samtidig å sperre oss begge fra å kjøre videre fremover.

Når jeg så "vennlig" pekte på vikepliktskiltet som hun ikke hadde oppdaget, så rødmet hun særdeles kraftig - og jeg fikk meg en meget god latter....:-)

Mindre ble latteren heller ikke av at jeg ikke kunne rygge (hadde allerede fått en bil tett opp bak meg), og hun kvalte motoren når hun satte bilen i revers.

Tutingen hennes hadde også gjort at tre ungdommer hadde lagt merke til det hele - og når motoren stoppet så klappet de høyt og lo.....

Tror det er en av de mest fornøyelige fingrene jeg noen gang har fått:-)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FRYDEFULLT! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjeker?

retter tunge, heter det vel kanskje også...

Skrevet

retter tunge, heter det vel kanskje også...

Geiper, altså? :-)

Skrevet

For meg ville det vært som å si: "jeg har lyst til å stikke finger'n opp i ræva di" - og det har jeg jo ikke da....når jeg er sint :)

Skrevet

Geiper, altså? :-)

DET heter det vel på sånn Oslo-pent-språk ja .)

Skrevet

DET heter det vel på sånn Oslo-pent-språk ja .)

Tror folk i Oslo (vest) ville vridd seg om du påsto at jeg snakker pent oslo-språk altså...

Jæiper - høres det så pent ut synes du? (forsøk på lydskrift)

Skrevet

Tror folk i Oslo (vest) ville vridd seg om du påsto at jeg snakker pent oslo-språk altså...

Jæiper - høres det så pent ut synes du? (forsøk på lydskrift)

hihi - men skjeker heter det her! :)

Skrevet

Så lenge det er du og ikke min "eks-svigermor" (ja, har ikke vært gift før altså, men mora til en eks-kjæreste) som drar i vei på mossemål, så går det greit :-)

Skrevet

Så lenge det er du og ikke min "eks-svigermor" (ja, har ikke vært gift før altså, men mora til en eks-kjæreste) som drar i vei på mossemål, så går det greit :-)

hehe

Skrevet

Trodde å sjeke var å lage grimaser, jeg... Ikke nødvendigvis bare å rekke tunge. Forskjellig fra landsdel til landsdel, tenker jeg.

Skrevet

For meg ville det vært som å si: "jeg har lyst til å stikke finger'n opp i ræva di" - og det har jeg jo ikke da....når jeg er sint :)

Å vise fingeren stammer faktisk fra en symbolsk "dick-slap". Det er egentlig mest passende når man skal fortelle noen at "du er bare bitchen min, så hold kjeft" eller noe i den duren. Det skal visstnok komme fra tidligere tider, hvor man i teatersammenheng (o.l.) hadde lærfalloser som man slo hverandre med.

"............................................"

Skrevet

hehe

Du sku' hørt'a, var ganske grusomt skal jeg si deg! :)

På telefon hørte jeg nesten ikke forskjell på mora og dattera som ennå ikke var tenåring engang. Kan du tenke deg, mossemål på skrikende barnslig stemme, på en voksen dame...?

Skrevet

Du sku' hørt'a, var ganske grusomt skal jeg si deg! :)

På telefon hørte jeg nesten ikke forskjell på mora og dattera som ennå ikke var tenåring engang. Kan du tenke deg, mossemål på skrikende barnslig stemme, på en voksen dame...?

min ekssvigermor fra samme sted er også sånn - en gang hun tok telefonen, så sa selgeren i den andre enden; "er mamman din hjemme?" - hehe - da var hun 50.

Skrevet

min ekssvigermor fra samme sted er også sånn - en gang hun tok telefonen, så sa selgeren i den andre enden; "er mamman din hjemme?" - hehe - da var hun 50.

Hehe!

Min daværende kjæreste ble også litt snurt første gangen jeg "hørte" stemmen til mora. Dvs. jeg hørte bare at han snakket med noen i mobilen, og vi var på vei til familien hans. I og med at det hørtes ut som et barn, så sa jeg noe om "var det søstra di du snakka med" eller noe i den stilen.

"Nei, det var mora mi..." kom det tørt...

*LOL*

Skrevet

Jeg er godt voksen, og det hender jeg gjør det, i trafikken. (føler meg litt anonym i bilen, og trygg for represalier...) Men det er ikke ofte, da :o)

Gjest Debra irl
Skrevet

Å geipe har en _fantastisk_ effekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...