Gjest LOTUS78 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har en stund lurt på om jeg skal kjøpe rensekuren C24 på helsekosten. Denne kuren er etter min vurdering veldig dyr, og det ville vært surt hvis det bare er tull at den fungerer. Har du erfaring med denne type produkt og fungerte det? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har ikke prøvd den selv, men en venninne av meg har prøvd den, og den funker definitivt. Men det er visst nok veldig ubehagelig, i tillegg er det du må drikke skikkelig grusomt. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har ikke prøvd den selv, men en venninne av meg har prøvd den, og den funker definitivt. Men det er visst nok veldig ubehagelig, i tillegg er det du må drikke skikkelig grusomt. ja jeg regnet med at det smaker grusomt, slike ting pleier det. Jeg regner med at man får vondt i magen og blir sår, men er det andre ting man må regne med? kvalme f.eks. 0 Siter
Gjest Dårlig tid. Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 ja jeg regnet med at det smaker grusomt, slike ting pleier det. Jeg regner med at man får vondt i magen og blir sår, men er det andre ting man må regne med? kvalme f.eks. Jeg er midt i kuren nå, og må si at jeg angrer på at jeg satte i gang. Pulveret blandet i grapefruktjuice smaker vondt. Men det var først nå, når jeg måtte drikke en stor blanding av grapefruktjuice og olivenolje at jeg ble kvalm. Jeg svelget blandingen for 26 min siden, og strever fortsatt med brekninger som jeg prøver å holde igjen for å ikke kaste opp. Hadde det ikke vært for at kuren er så dyr, så hadde jeg avbrudt nå, midt i. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg er midt i kuren nå, og må si at jeg angrer på at jeg satte i gang. Pulveret blandet i grapefruktjuice smaker vondt. Men det var først nå, når jeg måtte drikke en stor blanding av grapefruktjuice og olivenolje at jeg ble kvalm. Jeg svelget blandingen for 26 min siden, og strever fortsatt med brekninger som jeg prøver å holde igjen for å ikke kaste opp. Hadde det ikke vært for at kuren er så dyr, så hadde jeg avbrudt nå, midt i. huff da, kanskje jeg dropper det heller. Jeg som hater grapefrukt juice. Hvor mange ganger er det man må ta det. 0 Siter
Gjest Dårlig tid. Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 huff da, kanskje jeg dropper det heller. Jeg som hater grapefrukt juice. Hvor mange ganger er det man må ta det. kl 17:00 pulver i en dl grapefruktjuice kl 19: pulver i en dl grapefruktjuice kl 21: to dl grapefruktjuice blandet med en dl olivenolje Neste dag: kl 06: pulver i en dl grapefruktjuice kl 08: pulver i en dl grapefruktjuice Jeg gleder meg ikke til i morgen. Men som sagt grapefrukt/olivenolje-blandingen var det desidert værste! 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 kl 17:00 pulver i en dl grapefruktjuice kl 19: pulver i en dl grapefruktjuice kl 21: to dl grapefruktjuice blandet med en dl olivenolje Neste dag: kl 06: pulver i en dl grapefruktjuice kl 08: pulver i en dl grapefruktjuice Jeg gleder meg ikke til i morgen. Men som sagt grapefrukt/olivenolje-blandingen var det desidert værste! man greier kanskje å styrte det ned. 0 Siter
Gjest Dårlig tid. Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 man greier kanskje å styrte det ned. Joda, det går å styrte det ned. Problemet er altså den grapefrukt/olivenolje blandingen. Jeg tok den kl 21:00, og fortsatt er jeg redd for å kaste opp! Det kjennes ut som om den vil opp hele tiden og jeg våger ikke å rape, da kommer nok spruten. Men det er mulig du takler denne blandingen mye bedre enn meg. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Joda, det går å styrte det ned. Problemet er altså den grapefrukt/olivenolje blandingen. Jeg tok den kl 21:00, og fortsatt er jeg redd for å kaste opp! Det kjennes ut som om den vil opp hele tiden og jeg våger ikke å rape, da kommer nok spruten. Men det er mulig du takler denne blandingen mye bedre enn meg. så dette er første og siste gang du gjør dette? 0 Siter
Gjest Dårlig tid. Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 så dette er første og siste gang du gjør dette? Definitivt. Men jeg har nok en annen grunn enn deg for å utsette meg for dette. Jeg må hyper-slanke meg for å komme inn i en kjole. Forfengeligheten lenge leve Det er første gang jeg prøver meg på noen som helst slags kur, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Definitivt. Men jeg har nok en annen grunn enn deg for å utsette meg for dette. Jeg må hyper-slanke meg for å komme inn i en kjole. Forfengeligheten lenge leve Det er første gang jeg prøver meg på noen som helst slags kur, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag. man må lide for skjønnheten vet du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.