Gemini Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Skal ha noen venner på 17. mai-frokost, og skal servere rundstykker, godt nybakt brød, spekeskinke, eggerøre, potetsalat, kokte egg, salat (kanskje en gresk!), te, kaffe, juice. Hva mer bør på bordet? :-) 0 Siter
Gjest et par ting Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Leverpostei, brunost, gulost, agurk, tomat. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Leverpostei, brunost, gulost, agurk, tomat. så kjedelig pålegg, når hun har laget så mye annet ekstra godt? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 hva med noe sjømat? Reker/laks el? Og kanskje noe brie, eller ridder? 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Nugatti..., i tilfelle det kommer barn:-) Men ellers så tror jeg du kun mangler meg...rundt bordet:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Nugatti..., i tilfelle det kommer barn:-) Men ellers så tror jeg du kun mangler meg...rundt bordet:-) Det eneste barnet som kommer, skal nyte medbragt :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg synes det holder jeg, for du skal vel ikke ha koldtbord. Det eneste kunne være litt røkt laks, men det er ikke nødvendig det heller. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg synes det høres utrolig godt ut som det er. Jeg ville ikke savnet noe. Skulle jeg likevel absolutt valgt noe, ville det blitt røykalaks og hvitost. 0 Siter
frosken Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Den trygge gode gulosten! Ville kanskje tatt med litt røkt ørret, og kanskje litt sild (som jeg ikke kan fordra selv!) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Den trygge gode gulosten! Ville kanskje tatt med litt røkt ørret, og kanskje litt sild (som jeg ikke kan fordra selv!) Gulost (og kanskje en annen ost) blir det. Kanskje også røkelaks, men absolutt ikke sild. Jeg kan ikke fordra det selv, og er så vrang (og dårlig vertinne?) at jeg ikke setter det frem på mitt bord. 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Gulost (og kanskje en annen ost) blir det. Kanskje også røkelaks, men absolutt ikke sild. Jeg kan ikke fordra det selv, og er så vrang (og dårlig vertinne?) at jeg ikke setter det frem på mitt bord. Sursild er jo så godt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 så kjedelig pålegg, når hun har laget så mye annet ekstra godt? Tja... Hva som er ekstra godt er vel temmelig individuelt? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Tja... Hva som er ekstra godt er vel temmelig individuelt? joda, det er sant :-) Hvis jeg pleide å spise spekeskinke og eggerøre hver dag, så hadde en skive brunost vært topp! ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Sursild er jo så godt! Jeg spiser mye heller rå kråkebollerogn 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg spiser mye heller rå kråkebollerogn jeg spiser sursild på julekaker med rosiner og sukater - det er dabla godt. faren min og jeg sitter da som regel alene og spiser det - hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 jeg spiser sursild på julekaker med rosiner og sukater - det er dabla godt. faren min og jeg sitter da som regel alene og spiser det - hehe Men har du smakt rå kråkebollerogn? Hvis ikke, frister det? 0 Siter
laban Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 jeg spiser sursild på julekaker med rosiner og sukater - det er dabla godt. faren min og jeg sitter da som regel alene og spiser det - hehe Ugh! * peker på psykiatriforum * 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Men har du smakt rå kråkebollerogn? Hvis ikke, frister det? jeg kunne sikkert ha prøvd! Jeg åt rå østers i fjor i Normandie - åt og åt, fru Blom - jeg holdt jo på å kaste opp, -minte meg og andres snørrklyse....fikk for meg det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.