Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 jeg kunne sikkert ha prøvd! Jeg åt rå østers i fjor i Normandie - åt og åt, fru Blom - jeg holdt jo på å kaste opp, -minte meg og andres snørrklyse....fikk for meg det. Bli med meg til Chios, så skal jeg få tak i kråkeboller 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Bli med meg til Chios, så skal jeg få tak i kråkeboller ja, jeg kan godt bli med jeg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 joda, det er sant :-) Hvis jeg pleide å spise spekeskinke og eggerøre hver dag, så hadde en skive brunost vært topp! ;-) Kald eggerøre er ikke godt. Spekeskinke fikk jeg nok av den gangen jeg ble sjuk etter å ha maulet en haug av det. Kald fisk (med unntak av makrell i tomat) klarer jeg ikke. Men jeg er visst veldig kresen på koldtbord har jeg fått høre her inne. ) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Kald eggerøre er ikke godt. Spekeskinke fikk jeg nok av den gangen jeg ble sjuk etter å ha maulet en haug av det. Kald fisk (med unntak av makrell i tomat) klarer jeg ikke. Men jeg er visst veldig kresen på koldtbord har jeg fått høre her inne. ) Egg skal være varmt/ lunknt! Hva liker du best da? 0 Siter
morsan Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 jeg spiser sursild på julekaker med rosiner og sukater - det er dabla godt. faren min og jeg sitter da som regel alene og spiser det - hehe ...sier en som spiser pølser i vafler!!! *he he* 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 ...sier en som spiser pølser i vafler!!! *he he* hihi! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Bli med meg til Chios, så skal jeg få tak i kråkeboller Jeg vil heller gnage på 20 cm grillede blekksprutarmer ) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Jeg vil heller gnage på 20 cm grillede blekksprutarmer ) Blekksprut er greit nok, men ikke mer enn det. Kjedelig mat. Må innrømme at jeg bare har spist det en gang... :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Blekksprut er greit nok, men ikke mer enn det. Kjedelig mat. Må innrømme at jeg bare har spist det en gang... :-) Men den må være grillet på åpen kullgrill og helst nytes sammen med ouzo på Little Venice på Mykonos mens man ser på solnedgangen over havet. Det kommer jeg aldri mer å gjøre igjen dessverre men er en ting jeg virkelig hadde ønsket å ta med ungene mine på. Hehe, de store altså ) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Men den må være grillet på åpen kullgrill og helst nytes sammen med ouzo på Little Venice på Mykonos mens man ser på solnedgangen over havet. Det kommer jeg aldri mer å gjøre igjen dessverre men er en ting jeg virkelig hadde ønsket å ta med ungene mine på. Hehe, de store altså ) Det kommer jeg aldri mer å gjøre igjen dessverre men er en ting jeg virkelig hadde ønsket å ta med ungene mine på. Hehe, de store altså ) hvorfor kan dere ikke gjøre det? Reise av gårde hele gjengen, barn, barnebarn.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det kommer jeg aldri mer å gjøre igjen dessverre men er en ting jeg virkelig hadde ønsket å ta med ungene mine på. Hehe, de store altså ) hvorfor kan dere ikke gjøre det? Reise av gårde hele gjengen, barn, barnebarn.... Ikke særlig rullestolvennlig der nei. Masse brostein og trapper og buss til stranda. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Ikke særlig rullestolvennlig der nei. Masse brostein og trapper og buss til stranda. hæ? hvor da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 hæ? hvor da? På Little Venice på Mykonos ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Egg skal være varmt/ lunknt! Hva liker du best da? På koldtbord? Roastbiff og div. skinke (ikke spekeskinke), grønnsakene som er til pynt og deilig kuvertbrød. ) Evt. paier om det er det, det pleier å være godt! Det som evt. er av varmretter liker jeg som regel godt da. Som du skjønner er ikke koldtbord favoritten min. ) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Brunost må man ha på 17.mai og jeg hadde satt pris på ett eller annet syltetøy. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 ja, jeg kan godt bli med jeg! Forsiktig med hva du sier ja til :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Rundstykker, godt nybakt brød, spekeskinke, eggerøre (lunken/varm), potetsalat, flatbrød, kokte egg, div. kjøtt-/kalkunpålegg, grov leverpostei, syltetøy, ost (gulost + philadelphia, ingen brunost!), salat, tomat, agurk, paprika osv, Til drikke te, kaffe, juice, melk, mineralvann etc. De som vil ha champagne (og jordbær?) medbringer eventuelt dette selv. Og så - om vi får plass (og det gjør man egentlig, selv om man er veldig mett...) - et lite stykke ostekake! I tillegg til jordbærgele-lokk, så vurderer jeg å pynte med litt krem og blåbær for å få fram nasjonalfargene! :-) Har en følelse av at det bli mer enn nok mat... Vi blir 6-8 voksne personer + en baby. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 ... i god gammel gemini-stil glemte jeg å takke for alle innspill! Hvis noen savner sjømat på bordet, så kan jeg alltids dra fram makrell i tomat ;-) Men jeg syntes det blir nok mat sånn ellers, så jeg lot være å kjøpe røkelaks, selv om det kanskje hører med... 0 Siter
Alana Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Rundstykker, godt nybakt brød, spekeskinke, eggerøre (lunken/varm), potetsalat, flatbrød, kokte egg, div. kjøtt-/kalkunpålegg, grov leverpostei, syltetøy, ost (gulost + philadelphia, ingen brunost!), salat, tomat, agurk, paprika osv, Til drikke te, kaffe, juice, melk, mineralvann etc. De som vil ha champagne (og jordbær?) medbringer eventuelt dette selv. Og så - om vi får plass (og det gjør man egentlig, selv om man er veldig mett...) - et lite stykke ostekake! I tillegg til jordbærgele-lokk, så vurderer jeg å pynte med litt krem og blåbær for å få fram nasjonalfargene! :-) Har en følelse av at det bli mer enn nok mat... Vi blir 6-8 voksne personer + en baby. Jeg husker ikke helt når det var vi skulle komme! ;-) Nam! 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Jeg husker ikke helt når det var vi skulle komme! ;-) Nam! De andre kommer i 10-11-tida. Bare å komme det, om dere klarer finne veien ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.