Alana Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 De andre kommer i 10-11-tida. Bare å komme det, om dere klarer finne veien ;-) Det skulle ikke stått på det, hehe ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Det skulle ikke stått på det, hehe ;-) Vel, hva står det på da? 0 Siter
Alana Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Vel, hva står det på da? Eh...Si det du ;-) Først var det mangel på invitasjon. Så var det vel at vi har noen andre avtaler... Selvfølgelig er også de der pga. manglede invitasjon ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Eh...Si det du ;-) Først var det mangel på invitasjon. Så var det vel at vi har noen andre avtaler... Selvfølgelig er også de der pga. manglede invitasjon ;-) Dere er herved invitert! :-) hihi 0 Siter
Alana Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Dere er herved invitert! :-) hihi Jammen, jammen! Det visste jeg jo ikke om da planene ble lagt! Luring ;-) 0 Siter
Alana Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Dere er herved invitert! :-) hihi Jammen, jammen! Det visste jo ikke jeg om da planene ble lagt ;-) Du får arrangere en ekstra-brunsj en annen dag. Da kommer jeg vet du :-) Takk for invitasjonen forresten, hehe. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Jammen, jammen! Det visste jeg jo ikke om da planene ble lagt! Luring ;-) Dette ble også ganske bråbestemt i går, og folk har blitt invitert på kort varsel :-) Her gjelder det å være spontan! Men men, har man andre planer, så har man :-) Det KAN jo hende det er mer kake igjen på lørdag, så kan dere komme da. Men jeg kan'ke love noe... 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Jammen, jammen! Det visste jo ikke jeg om da planene ble lagt ;-) Du får arrangere en ekstra-brunsj en annen dag. Da kommer jeg vet du :-) Takk for invitasjonen forresten, hehe. Det er ikke veldig ofte jeg drar igang sånt, det er sikkert og visst... Neste anledning her blir nok innvielse av utepeis/-grill-saken som min kjære og svigerfar har murt på uteplassen vår. Dvs. pipa og litt andre småting er ennå ikke på plass, så jeg har foreløpig ingen dato for den utepeis-innvielses-grillinga. Jo mindre drittvær nå framover, jo før blir det vel noe av, men ikke før i juni tenker jeg. Hvis det er noe annet enn ståplasser igjen, så skal dere bli invitert da :-) 0 Siter
Alana Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Dette ble også ganske bråbestemt i går, og folk har blitt invitert på kort varsel :-) Her gjelder det å være spontan! Men men, har man andre planer, så har man :-) Det KAN jo hende det er mer kake igjen på lørdag, så kan dere komme da. Men jeg kan'ke love noe... Så god som den kaken din virker å være, så tviler jeg på det :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Så god som den kaken din virker å være, så tviler jeg på det :-) Kanskje folk er så stappmette etter all den andre maten, at de bare orker et lite kakestykke. Er ikke slekta til mannem min som kommer heller da, så da er det håp. Hadde de kommet, så hadde jeg vært garantert tomt kakefat :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.