Gå til innhold

Oppdatering nabo-moro:

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Fra 09.00 og til nå:

Hun har tatt bilder av alt mulig på tomten vår, og meg.

Ringt to advokater, truet gjerdefirmaet, truet han stakkaren som skal sette opp gjerdet, prøvd å få oppmålingsfirmaet til å være enig med henne i at jeg "helt utrolig", stønnet, akket og båret seg over at jeg er så fæl - og ikke minst "bare følg med til slutten av uken så skal vi se!"

Men hun vil ikke si hva jeg venter på da...

Jeg har bedt henne forlate tomten vår, bedt henne roe seg, sagt hun kan inkalle alle etater og firmaer hun vil når som helst (jeg har jo ingenting å skjule) - og generelt vært _ekstremt_ blid. Det er jo det verste for henne :)

Nå har jeg selvfølgelig ikke listet opp alle de pene tingene jeg har blitt kalt i løpet av morgenen, for det tror jeg kanskje ikke egner seg på trykk - men dere kan jo la fantasien løpe fritt.

Nå "truer" hun med å flytte og leie ut, og at et entrepenørfirma skal bygge et KJEMPEHUS på tomten hennes (som forøvrig er bitteliten og alle grenser er allerede sprengt) - og jeg klarte ikke dy meg, jeg måtte hoppe og juble litt da hun sa hun skulle flytte, og at hva som helst var bedre enn å ha henne der. Uansett hvor stort huset som kommer blir, vil det aldri bli verre enn å bo ved siden av henne.... Hun ble sur da...

For en god start på uken!

At ikke noen kan ta henne inn på tiltak eller noe, så hun har noe bedre å bruke tiden på enn oss...

SDD! Kom igjen da! Vi hadde en avtale!

Videoannonse
Annonse
Gjest prust
Skrevet

Huff av meg - for et hespetre!!!!

Du er flink, sumes jeg, som klarer å holde smile-maska :-)

Hold oss oppdatert!

Gjest Persille
Skrevet

.... at hun ikke blir avlyttet lenger, og at jeg kunne lese i avisen om jeg ville vite hva som skjedde på den fronten...

Nå må jeg nesten le litt, og samtidig synes synd på henne...

Skrevet

Hun er jo ikke bare et hespetre, hun må jo være syk.

Skrevet

Huff av meg - for et hespetre!!!!

Du er flink, sumes jeg, som klarer å holde smile-maska :-)

Hold oss oppdatert!

(ja vi liker å lese om sånn kjeftesmeller)

Angelica :o)
Skrevet

Høres noe ustabil ut, hun dama der.

Gjest Shira12
Skrevet

Jøje meg, og så på en mandag da. Blir jo sliten bare av og lese om henne.

Nesten som at jeg bør være glad at det er litt mellom husene her... Selv om noen av naboene her heller er ikke helt i vater ;-)

Gjest trond-h
Skrevet

*Sukk*. Folk har det veldig ulikt. Mine naboer er veldig snille. Vi spleiet på hekk som er plantet i grensen mellom tomtene. Så har vi klippet den sammen. Ikke noe unødvendig innsyn. I vinter var vi borte noen dager og da hadde de måket innkjørselen vår (uten å bli spurt).

Skrevet

"Nå "truer" hun med å flytte "

Litt av en rtussel, gitt! ;-)

Gjest prust
Skrevet

*Sukk*. Folk har det veldig ulikt. Mine naboer er veldig snille. Vi spleiet på hekk som er plantet i grensen mellom tomtene. Så har vi klippet den sammen. Ikke noe unødvendig innsyn. I vinter var vi borte noen dager og da hadde de måket innkjørselen vår (uten å bli spurt).

Sånn har vi det hos oss også. Vi spleiset på hekkene mellom tomtene, og vi har klippet hekkene på alle tre kantene av vår tomt i alle år (7-8 år) av oss selv. Naboene er glad for det, og takker også. Vi har god hellsaks, de har annet utstyr som vi kan låne.

Vi skuffer snø hvis vi vet de ikke kan gjøre det selv - de gjør det samme for oss. Vi henter post for hverandre og ser etter husene. Ungene løper ganske så fritt mellom husene.

Deilig å ha gode naboer :-)

Gjest mittnikk
Skrevet

....legger ut om henne på internett

to av samme slagsen! :0)

Gjest faren til Hannah Kristine
Skrevet

Ja tenkte det samme selv... Utrolig umodent.

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg dette. Kan du kort forklare hva som er årsaken til bråket, slik at jeg også kan forlyste meg i sladderen? :-)

"............................................"

Gjest lei bråket
Skrevet

Uten å vite noe som helst om dere så syns jeg dette og barnehagebråket ditt er tvilsomt og vet ikke om jeg vil heie på deg eller de andre.

Vi hører jo bare din versjon av saken å kanskje så er de andres versjon mye mer troverdig samt at du ikke har så mange år på baken ennå og derfor mindre erfaring gjør meg tvilende.

Gjest sirikat
Skrevet

Hihi ;)

Skrevet

Uten å vite noe som helst om dere så syns jeg dette og barnehagebråket ditt er tvilsomt og vet ikke om jeg vil heie på deg eller de andre.

Vi hører jo bare din versjon av saken å kanskje så er de andres versjon mye mer troverdig samt at du ikke har så mange år på baken ennå og derfor mindre erfaring gjør meg tvilende.

En som ikke kan skille mellom "og" og "å" når h*n skriver, bør ikke uttale seg om andres modenhet...:-)

"............................................."

Skrevet

En som ikke kan skille mellom "og" og "å" når h*n skriver, bør ikke uttale seg om andres modenhet...:-)

"............................................."

Men det setter en på sporet av hvem som har skrevet det... hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...