Gå til innhold

Oppdatering nabo-moro:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke forhistorien i den tråden...? Skjønner at det har noe med et gjerde å gjøre, men ikke så altfor mye mer.

"............................................"

Har du lest persilles svar nedover i tråden? Der kommer det mer info.

Videoannonse
Annonse
Gjest lei bråket
Skrevet

En som ikke kan skille mellom "og" og "å" når h*n skriver, bør ikke uttale seg om andres modenhet...:-)

"............................................."

Hva har umodenhet med det å gjøre?

Dolpolitiet bør få seg et forum for rettskriving.

Skrevet

Hva har umodenhet med det å gjøre?

Dolpolitiet bør få seg et forum for rettskriving.

Hva det har med det å gjøre? Det var _du_ som bragte det på bane, når du anklaget trådstarter for ikke å ha mange år på baken. Det var en barnslig, fjollete uttalelse - og derfor svarte jeg tilsvarende.

Forøvrig har du en mus, med en knapp, hvor du selv velger hvilke innlegg du vil klikke på og lese. Å syte over at man er lei av at folk skriver om ditt eller datt, er så dumt at det fortjener egentlig ingen kommentar.

Gjest dabadadido
Skrevet

Uten å vite noe som helst om dere så syns jeg dette og barnehagebråket ditt er tvilsomt og vet ikke om jeg vil heie på deg eller de andre.

Vi hører jo bare din versjon av saken å kanskje så er de andres versjon mye mer troverdig samt at du ikke har så mange år på baken ennå og derfor mindre erfaring gjør meg tvilende.

HELT ENIG.

Skrevet

HELT ENIG.

Slutt å skrive støtteinnlegg til deg selv nå, din lille snørrunge... Du er helt gjennomsiktig :-)

"................................................."

Gjest Persille
Skrevet

Ja tenkte det samme selv... Utrolig umodent.

Umodent? Når ble det umodent å beklage seg på nettet over psyke folk som skaper bråk, fremfor å ta store diskusjoner og skape enda mer problemer for dem?

Gjest Persille
Skrevet

Uten å vite noe som helst om dere så syns jeg dette og barnehagebråket ditt er tvilsomt og vet ikke om jeg vil heie på deg eller de andre.

Vi hører jo bare din versjon av saken å kanskje så er de andres versjon mye mer troverdig samt at du ikke har så mange år på baken ennå og derfor mindre erfaring gjør meg tvilende.

Hva har dette med barnehagen å gjøre?

Gjest Persille
Skrevet

Jeg finner ikke forhistorien i den tråden...? Skjønner at det har noe med et gjerde å gjøre, men ikke så altfor mye mer.

Du får lese svarene nedover - mye å le godt av :)

Gjest Persille
Skrevet

*Sukk*. Folk har det veldig ulikt. Mine naboer er veldig snille. Vi spleiet på hekk som er plantet i grensen mellom tomtene. Så har vi klippet den sammen. Ikke noe unødvendig innsyn. I vinter var vi borte noen dager og da hadde de måket innkjørselen vår (uten å bli spurt).

Heldigvis har jeg to som er sånn, og sånn er jeg mot dem også - men dette kvinnemennesket ødelegger for alle oss andre hele tiden...

Trøsten er at hun er like ille mot alle, ikke bare oss :)

Gjest Persille
Skrevet

Kan du ikk emlde kjerringa for trakassering?

Jo, men det har ingen hensikt.

Hun er mentalt ustabil og har problemer nok som det er, det er ganske innlysende.

Og det er derfor jeg beklager meg til dere fremfor å "ta" henne skikkelig - det er langt mer destruktivt, og innerst inne kan jeg ikke annet enn å synes synd på henne, selv om hun forsurer tilværelsen betraktelig.

Gjest Persille
Skrevet

Hun er jo ikke bare et hespetre, hun må jo være syk.

Ja, og det er derfor jeg heller beklager meg her enn å ta noen kamp ved å anmelde henne etc.

Hun forstår ikke rekkevidden og konsekvensene av egne handlinger i det hele tatt...

Gjest Persille
Skrevet

....legger ut om henne på internett

to av samme slagsen! :0)

Nei, jeg er ikke psyk.

I hvertfall ikke i samme grad...

Jeg foretrekker å beklage meg over henne her, det medfører ingen konsekvenser for noen av oss. Om jeg hadde anmeldt henne, eller tatt igjen med samme mynt, så hadde hun bare blitt enda psykere - og det gagner ingen av oss.

Selv om hun er et hespetre og irritasjonsmoment av rang, så er det tross alt synd på dama...

Gjest Persille
Skrevet

Og trenger man egentlig mye erfaring for å gjerde inn tomten sin??

Jeg synes egentlig det var ganske litt, få et etat til å måle, ringe et gjerdefirma og få dem til å sette opp gjerde. Krevde ikke akkurat fagbrev...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...