Gjest gakka Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Føler ofte jeg blir både deppa og sint når jeg ser på nyheter og debattprogram. Er egentlig veldig interesert i å følge med også. Men samtidig så kjenner jeg så mye sinne inni meg. Er det best og ikke følge så mye med? Blir jo nesten litt redd for blodtrykket mitt også. 0 Siter
Gjest kvar Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det beste er å stenge ute alt drittet som kommer fra nyhetene. Ikke bry deg, bare glemme alt. Det er derfor verden er så fin å leve i idag, fordi folk flest gir blaffen. 0 Siter
Gjest Gjør noe for faen Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hva med å gjøre noe for en av sakene du brenner for? Blir du så lei deg for at det er så mange fattige i byene, hva med å bidra der du kan? Alle kan vi gjøre noe for at nyhetsbildet kan bli bedre! Hjelper neppe å ikke se nyhetene, alt det fæle skjer uansett om du ser det eller ei. 0 Siter
Gjest også lei. Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Media skiller klinten fra hveten og server klinten. Deres virlighetsoppfatning er forstemmende. Politisk har mediafolk en helt annen oppfatning enn folk flest i følge Frank Årebrot. De digger vold, urett, konflikter, perversiteter og lyssky aktiviteter. Dessuten lyver de så ofte at det er vanskelig å finne ut hva som er sant. At folk blir lei og kvalm er ikke til å undres over. Trykte media gir ikke så brutale inntrykk og kan være lettere å forholde seg til. Dessuten bør man ikke bruke for mye tid på folk som kringkaster det mørkeste på kloden og alt for sjelden tar med gode hendelser. Beste forsvar da er av-knappen. Ta en tur i skogen eller treff gode venner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.