Gå til innhold

FU: Hvilke aviser leser du? Og leser du papir eller nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser både VG og

Dagbladet hver dag på nett.

Ellers leser jeg VG og BA i papirutgave når jeg ikke har tilgang på nettet.

Videoannonse
Annonse
Gjest innom flere
Skrevet

Dagbladet og Vg på nettet, også nettavisen eller nrk sine nyheter. + lokalavisen.

Skrevet

Jeg kjører med aviser, så jeg leser Nationen, Vårt Land, Finansavisen, Dagens Næringsliv, Klassekampen, Stavanger Aftenblad og Rogalandsavis!

Gjest LucySky
Skrevet

Leser aviser på nett bare når et eller annet står på. Ellers leser jeg/vi i heimen Aftenposten, Dagsavisen og Klassekampen hver dag. Morgenbladet og Dag og Tid en/to ganger i uka. Alt i papirutgaver.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg leser VG og BT på nett.

Så leser jeg lokalavisa fra der jeg kommer fra, og lokalavisa fra her hvor jeg bor nå.

Skrevet

Leser VG, Dagbladet, Nettavisen, Aftenposten, Stavanger Aftenblad og Rogalands Avis på nett.

Leser svært sjelden papiraviser.

Skrevet

Myser gjennom Adressa, VG og Dagbladet og innimellom Aftenposten og et par små lokalaviser.

Gjest prust
Skrevet

Jeg leser Fædrelandsvennen (papir) hver dag. De dagene jeg er på jobb, leser jeg litt i Aftenposten (papir) + leser litt VG og Dagbladet på nett.

Og så har vi min kjæres lokalavis fra heimbygda da - Hordaland, som kommer ut tre ganger i uka, også den på papir.

Gjest blame
Skrevet

Jeg leser aftenposten, vg, dagbladet og avisa Nordland - alt på nett. Hender jeg kjøper en papirutgave av en av disse hvis jeg vet jeg må sitte et sted og vente en stund.

Skrevet

Leser lokalavisa i papirutgave, ellers blir det VG, Dagbladet, Nettavisen, og flere andre aviser på nett. Kjøper svært sjeldent aviser i papirutgave

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg leser Fædrelandsvennen (papir) hver dag. De dagene jeg er på jobb, leser jeg litt i Aftenposten (papir) + leser litt VG og Dagbladet på nett.

Og så har vi min kjæres lokalavis fra heimbygda da - Hordaland, som kommer ut tre ganger i uka, også den på papir.

Det er min lokalavis også, den må man ha, så får man med seg hvem som gifter seg, får barn, selger huset osv ;-)

Skrevet

Jeg leser aftenposten, dagbladet og vg på nett.

Gjest fast traver 222
Skrevet

Skummer tabloidene på nettet (tar ca 30 sek),får eksem av dem i papirutgave. Om kveldene sitter jeg i godstolen med Aftenposten papirutgave og noe Dagens Næringsliv.

Gjest prust
Skrevet

Det er min lokalavis også, den må man ha, så får man med seg hvem som gifter seg, får barn, selger huset osv ;-)

Er du fra Voss? Da har du sikkert sett mine engler under Til lukke, fra tid til annen. Har hatt et par burdsdagsbarn i mars og mai, og det kommer en i juni og :-)

Hvor bor du nå da? Vi bor i Kristiansand - og mannen min lengter seg sjuk til slalåmbakkene på Voss om vinteren!

Usikker mann i 20-årene
Skrevet

Leser Stavanger Aftenblad i papirformat hver dag. Rogalands Avis, Dagbladet og VG i papir de dagene jeg jobber. Ellers leser jeg de fleste på nett hver dag.

Skrevet

Lokalavisa og Aftenposten abbonere vi på, så de leser jeg hver dag.

Så leser jeg i tillegg begge disse på nett, + skummer vg og Dagbla' på nett.

Før kjøpe jeg Dagbla' hver dag, men nå er jeg avvent. Står bare tull der.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg leser alltid VG og Dagbladet på nett. (og hvis jeg er hjemme i Norge MÅ jeg har papir-Dagbladet med magasinet hver lørdag!!!) Iblant tar jeg en sving innom Aftenposten, Dagsavisen og Stavanger Aftenblad på nettet også. Dessuten blir det gjerne et GP (Göteborgsposten) eller GT i papirformat. Og gratisavisa Metro seff, om jeg kommer over et ex.

Gjest Shira12
Skrevet

Er du fra Voss? Da har du sikkert sett mine engler under Til lukke, fra tid til annen. Har hatt et par burdsdagsbarn i mars og mai, og det kommer en i juni og :-)

Hvor bor du nå da? Vi bor i Kristiansand - og mannen min lengter seg sjuk til slalåmbakkene på Voss om vinteren!

Ikke akkurat Voss, men ca 3 kvarter unna.

Da er det nok stor sjangse for at jeg har sett dine små ja, titter alltid der. Har bursdagsbarn i slutten av mai selv, og tenkte at han skulle få bilde :o)

Bor i Sogn jeg nå, så jeg er ikke så langt unna heimbygda.

Skrevet

Leser VG, Dagbladet og Adressa på nett daglig, og sveiper innom Romerikes Blad og Fremover en gang i blant.

Leser sjelden papirutgaver, det er stort sett bare sistesida i Adresseavisen jeg ser over når jeg er på jobb...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...