Gjest abrahamsen Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 hvorfor skal man på død og liv marsjere i finstasen da? Du trenger ikke marsjere du, du kan enten holde deg hjemme, eller se på oss som marsjerer. 0 Siter
org Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Her melder det drittvær. Vi må jo ut og marsjere først, så får vi se. Jeg tror jeg kjøper en koselig film jeg kan overraske barna med, etter evt leker på skolen (hvis været ikke er så ille), en bedre middag med dessert. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Får vel gjøre det beste ut av det. Gå i tog, og ta det som dagens trimtur. Være sosial. Og spist alt man ellers ikke vil spise til hverdags. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg og sambon er i en mellomfase når det gjelder 17.mai. Vi har voksne barn som ikke har barn. Derfor er vi ikke programforpliktet til å dra til byen den dagen. Koser oss hjemme istedet. Tar det som en bonusdag(fridag) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Du trenger ikke marsjere du, du kan enten holde deg hjemme, eller se på oss som marsjerer. Jeg? Jeg liker jo 17.mai jeg. Jeg skal ut uansett vær. Skjønner ikke at det er så mange som klager jeg. De slipper jo jobben, så kan det være så ille å sende ungene i tog? Jeg mente bare at det var dumt hvis klær og sko skal ødelegge dagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.