Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei har rennende nese og såre øyne når jeg er ute , har athma og har ikke reagert på pollen når jeg har blitt testet for det kanskje jeg ikke ble tester for pollen men mot hest og der kom en stor reaksjon . Kan man være allergisk mot pollen om man ikke tåler hest eller høy? Har hund men merker ingen ting med rennede nese inne bare ute. Da hadde jeg vel reagert på en annen måte? Jeg går på nasacort fordi jeg hadde betennelse i nesen en gang burde man droppe den nå for ødelegger den slimhinnene ?Ikke fått noen beskjed om å droppe den , ikke blitt testet om jeg må gå ned i astmamedisin dose,hvor ofte bør man sjekke om astmaen har forbedret seg eller om den er slik den var da jeg fikk det? Hilsen en astmatiker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230558-pollenallergi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

En ustabil allergi og astma bør sjekkes ganske ofte til du har blitt bedre. Dyreallergier og pollenallergier henger ikke sammen. Men reagerer man f. eks på gress og hunden ruller seg på bakken, så kan det bli ganske store doser både pollen- og hunde-allergen i pelsen !!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230558-pollenallergi/#findComment-1748378
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...