Gjest balllongen Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Slår aldri feil; på hjemreiser, enten det er båt buss tog eller fly - jeg får alltid luftproblemer i magen. Forrige gang var det så gale at jeg klarte ikke å sitte, måtte nesten gå og stå og legge meg ned på gulvet pga vondt i magen. Etterpå når jeg kom hjem, var det en GOD del luft som kom ut.......lol Men det er et stort problem for meg dette. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
petter smart Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Slutt å spise/drikke det som gir deg luft i magen? 0 Siter
Gjest balllong Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Slutt å spise/drikke det som gir deg luft i magen? Det er ikke noe spesielt jeg spiser, det er alltid når jeg reiser, enten en dagstur eller lengre ferier. På tilbaketuren 0 Siter
Gjest tenker jeg. Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Høres ut som at du kan ha hatt en ubehagelig opplevelse ved reise i tidligere år, barndom? Kroppens språk er mange.... 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det er ikke noe spesielt jeg spiser, det er alltid når jeg reiser, enten en dagstur eller lengre ferier. På tilbaketuren Mulig det er fordi du har spist annen mat, til andre tider enn hjemme. Og i tillegg har du kanskje ikke vært på do. Noen synes jo det ikke er like lett når en har andre kanskje tett på seg. Noen liker ikke 'fremmede' doer osv. 0 Siter
Gjest balllong Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Drikk nyco. takk for tipset, skal prøve det neste gang:) 0 Siter
Gjest balllong Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Høres ut som at du kan ha hatt en ubehagelig opplevelse ved reise i tidligere år, barndom? Kroppens språk er mange.... Mulig det, siden det alltid er når jeg reiser..kanskje kroppen min generelt sett ikke liker lange tog/buss/båt/fly turer 0 Siter
Gjest balllong Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Mulig det er fordi du har spist annen mat, til andre tider enn hjemme. Og i tillegg har du kanskje ikke vært på do. Noen synes jo det ikke er like lett når en har andre kanskje tett på seg. Noen liker ikke 'fremmede' doer osv. janoe sånt..Kanskje en blanding av stress og forstyrrede matvaner, sitte lenge, osv... 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Karvefrø skal være bra. Ha med noen på et lite glass og svelg med vann av og til, eller ha de over en salat eller et smørbrød, eller i middagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.