ayhlacraft Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har gjort slik at mine passord til mail,sol,dol og lignende ting automatisk blir lagret fra min maskin (av ren latskap fordi jeg ikke gidder å huske passordene). Men nå har jeg fått flere personer i huset som får tilgang til internett og min maskin (har en niese som bor hos meg). Så jeg skulle gjerne ha fjernet problemet med at passord, brukernavn og slike ting kommer opp automatisk. Hvordan gjør jeg dette? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 I Internet explorer gå på Verktøy-Alternativer for internett-Innhold-Autofullfør. Trykk der for tilbakestill skjemaer og fjern passord. Ta også vekk alle kryss der slik at det som tastes inn senere ikke lagres. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hvorfor ikke bare lage en konto til som andre kan bruke? Om du bruker firefox så kan du fjerne alt ved å gå til Tools->clear private data. 0 Siter
ayhlacraft Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Hvorfor ikke bare lage en konto til som andre kan bruke? Om du bruker firefox så kan du fjerne alt ved å gå til Tools->clear private data. Takk, glemte å si at det faktisk var firefox jeg bruker :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.