Gå til innhold

Flyplassen Paris-Beauvais

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt er denne flyplassen fra Paris sentrum egentlig?

Ser de fleste hotell nevner flyplassen Charles De Gaulle eller Orly. Men ingen nevner Beauvais.

Det er vel ikke langt uti huttiheitti sånn at det tar timesvis å komme til sentrum?

Videoannonse
Annonse
Gjest LucySky
Skrevet

Jeg har reist til og fra Paris via den flyplassen noen ganger. Jeg kan ikke si eksakt hvor langt det er, tipper ca 1 time med bussen. Veldig hyggelig i dagslys, gjennom fransk landskap. Litt trettende når du er trett fra før, og det er mørkt. Men en grei tur.

Søk på Paris-Beauvais, det pleier alltid å stå hvor langt det er "til byen".

Skrevet

Jeg har reist til og fra Paris via den flyplassen noen ganger. Jeg kan ikke si eksakt hvor langt det er, tipper ca 1 time med bussen. Veldig hyggelig i dagslys, gjennom fransk landskap. Litt trettende når du er trett fra før, og det er mørkt. Men en grei tur.

Søk på Paris-Beauvais, det pleier alltid å stå hvor langt det er "til byen".

Det er en time med buss inn til byen hvis det flyter fint i trafikken. Derimot må man møte opp tidlig når man skal ta bussen tilbake igjen til flyplassen og det går bare en buss. Flyplassen er dårlig synes jeg, men nå flyr faktisk norvegian også til Orly. Hvertfall fra Oslo.

Skrevet

Det er en time med buss inn til byen hvis det flyter fint i trafikken. Derimot må man møte opp tidlig når man skal ta bussen tilbake igjen til flyplassen og det går bare en buss. Flyplassen er dårlig synes jeg, men nå flyr faktisk norvegian også til Orly. Hvertfall fra Oslo.

Drar fra Bergen og der var det altså den flyplassen som gjaldt.

Men hva som var dårlig med flyplassen da?

Gjest collett
Skrevet

Drar fra Bergen og der var det altså den flyplassen som gjaldt.

Men hva som var dårlig med flyplassen da?

Den er veldig liten... Ingen fasiliteter.

Men det spiller jo ingen rolle.

Skrevet

Den er veldig liten... Ingen fasiliteter.

Men det spiller jo ingen rolle.

Med ingen fasilliteter mener du: ingen toalett, ingen kafe,ingen kiosk, ingen taxfree?

Uff blir litt skeptisk nå :(

Gjest collett
Skrevet

Med ingen fasilliteter mener du: ingen toalett, ingen kafe,ingen kiosk, ingen taxfree?

Uff blir litt skeptisk nå :(

Nei, ikke så ille!! Selvsagt er det både toalett og en liten kafe. Man taxfree-avdelingen er ikke mye å skryte av:)

Ingen grunn til å være skeptisk. Vet ikke hva det andre innlegget her siktet til. Flyplassen er av det enkle slaget der du må gå ut til flyet selv, og selve "gaten" egentlig bare er en stor rubber-hall. Men det gjør vel ingenting?

Skrevet

Nei, ikke så ille!! Selvsagt er det både toalett og en liten kafe. Man taxfree-avdelingen er ikke mye å skryte av:)

Ingen grunn til å være skeptisk. Vet ikke hva det andre innlegget her siktet til. Flyplassen er av det enkle slaget der du må gå ut til flyet selv, og selve "gaten" egentlig bare er en stor rubber-hall. Men det gjør vel ingenting?

Ok, kanskje derfor det er billigere å dra til den flyplassen da..

Krever ikke så mye, det er ikke flyplassen jeg drar på ferie til :)

Gjest Morsk
Skrevet

Det går busser inn til Paris sentrum ca 20 minutter etter hver flylanding. Billetter kjøpes i ei bu utenfor inngangen.

Skrevet

Det går busser inn til Paris sentrum ca 20 minutter etter hver flylanding. Billetter kjøpes i ei bu utenfor inngangen.

Ei bu? ok. Utenfor inngangen til flyplassen da? Man ser den enkelt eller er det leteprosjekt?

Gjest Morsk
Skrevet

Ei bu? ok. Utenfor inngangen til flyplassen da? Man ser den enkelt eller er det leteprosjekt?

Jepp, ei bu. Lett få øye på. Mye på denne flyplassen bærer preg av noe provisorisk. F.eks var Gaten vi brukte hjem et telt..

Skrevet

Jepp, ei bu. Lett få øye på. Mye på denne flyplassen bærer preg av noe provisorisk. F.eks var Gaten vi brukte hjem et telt..

Hmm noe ala sydens gater da?

Uansett, merkelig at norwegian legger flyet til en sånn flyplass da. OM enn for å spare penger såklart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...