Gjest midia Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Sitter her i år også og er meget stolt over å ha laget koldtbord til 17 mai sammen med Lurveline. Menyen er:Reker,grav laks,røkt laks,skinkestek,roastbiff,provenceskinke,kylling,karbonader,gryterett,spekemat,rakfisk og med alskens salater og tilbehør. Hva skal dere ha på menyen 17 mai? 0 Siter
org Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Sikkert pølser og brød, is og brus på formiddagen. Når det nærmer seg kveld, skal jeg lage kylling, bretagne kyllingsaus, ris og ha ananas og mais ved siden av. Til dessert lager jeg gele med vaniljesaus. 0 Siter
Klara Q Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hvordan "klarte" du å lage så laaaange setninger? Måtte jo scrolle sideveis! *fnis* På vårt spleisekoldtbord blir menyen som følger: Godt brød Karbonader Laks og eggerøre Diverse pålegg Kyllinglår Potetsalat Pastasalat Grønn salat Rømmegrøt Pølser i brød Kake (men hvilken?) Ispinner til småruskene 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Mmm, det hørtes godt ut, kan jeg få komme? 17. mai blir det vel som vanlig: Ut og spise. Enkelt og greit og veldig godt. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hvordan "klarte" du å lage så laaaange setninger? Måtte jo scrolle sideveis! *fnis* På vårt spleisekoldtbord blir menyen som følger: Godt brød Karbonader Laks og eggerøre Diverse pålegg Kyllinglår Potetsalat Pastasalat Grønn salat Rømmegrøt Pølser i brød Kake (men hvilken?) Ispinner til småruskene Så det etterpå jeg også Hvorfor blir det sånn da tro? 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Så det etterpå jeg også Hvorfor blir det sånn da tro? Det blir slik når man skriver mange tegn uten mellomrom. 0 Siter
amber sun Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det blir grilling iår. :-) Pølser, kanskje grillspyd. 0 Siter
muriel Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Er ikke så veldig avansert der, gitt. Om morran hiver vi i oss ei skive før vi går i barnetog. Så har vi venner(og barn) på besøk, menyen da er pølser med brød, kaffe, brus, is, jordbær og Muriels fortreffelige karamellkake. Etter borgertoget skal vi spise middag hos ei venninne av meg. 0 Siter
muriel Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Er ikke så veldig avansert der, gitt. Om morran hiver vi i oss ei skive før vi går i barnetog. Så har vi venner(og barn) på besøk, menyen da er pølser med brød, kaffe, brus, is, jordbær og Muriels fortreffelige karamellkake. Etter borgertoget skal vi spise middag hos ei venninne av meg. Snitter! Jeg glemte snittene! *stolt* ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Og du? selvsagt blir du stolt av å lage koldtbord sammen med meg;o) *smigret* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det blir slik når man skriver mange tegn uten mellomrom. ok da skal jeg tenke på det neste gang for det er kjedelig med masse scrolling. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 ok da skal jeg tenke på det neste gang for det er kjedelig med masse scrolling. Hehe, jeg la ikke merke til at det var sidelengs scrolling, så jeg leste "meget stolt over å ha laget Lurveline"... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Og du? selvsagt blir du stolt av å lage koldtbord sammen med meg;o) *smigret* lol 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hehe, jeg la ikke merke til at det var sidelengs scrolling, så jeg leste "meget stolt over å ha laget Lurveline"... hihi 0 Siter
Gjest Uten under Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg skal kjøpe en pose smash eller en plate fruktnøtt. Til middag blir det vel bigone pizza. Ja, det er trist å være ensom. 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hvis vi trenger noe hjemme, blir det pølser i rundstykke. Middag tar vi på restaurant på ettermiddagen. Så har jeg ei kake på lur. Og ikke minst gele og vaniljesaus. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Frokost på hotell og pølse med brød til middag hvis vi får tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.