Hatsumomo Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hvordan finner man ut hvor mange IA egenmeldinger man har igjen til enhver tid? Må man høre med arbeidsgiver hver gang? Føler meg så dum når jeg skal spørre om sånt, føles som om de tror at jeg spør fordi jeg "planlegger" å bli syk. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Huff da Vel, ved første fraværsdag ville jeg spurt sjefen når jeg meldte meg syk, -om det er egenmelding å bruke eller om du må skaffe sykemelding. 0 Siter
Gjest gulrota Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Huff da Vel, ved første fraværsdag ville jeg spurt sjefen når jeg meldte meg syk, -om det er egenmelding å bruke eller om du må skaffe sykemelding. Hos oss er det hvertfall slik at man får beskjed når man bare har en egenmelding igjen. Ellers er det jo bare å spørre, er vel ikke farlig å gjøre det. Gjorde det en gang jeg, og syns ikke det var spesielt ekkelt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.