baguetten Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 paranoid? Hei, dette høres vel kanskje helt vanvittig ut, men jeg får ikke fred. Jeg var i sverige en tur forrige uke, der bestilte jeg en baguette på en cafe. fikk baguetten og spiste en del av den. Det slo meg at baguetten hadde en lukt jeg har kjendt før, nemlig sedlukt. Jeg kastet baguetten, men begynte i ettertid å tenke på det. Sett at en temmelig syk cafeeier hadde onanert i baguetten, og deretter servert den til en gjest som han tilfeldigvis synes fortjente det. Jeg kjente ikke noe spesiell smak. det var salami, brie, smør og salat på baguetten. Kan denne kombinasjonen lukte som sed? Jeg hadde et lite hvitt munsår i munnen, så om jeg fikk smitte i munnen er jo risikoen der. Leste at det tar ca 12uker før en kan få påvist med sikkerhet om en har fått hiv. og symptomer kan være hovne lymfeknuter. Nå sitter jeg med hoven lymfeknute på samme siden som det lille hvite munnsåret, så det kan vel kanskje være dette som gir øm knute. Det er jo litt for tragisk å bli smittet av hiv av en baguette, jeg vet jo ikke om cafemannen var smittet en gang, og om jeg skulle spørre så hadde vel svaret vært nei uansett. Er litt rådvill, slik jeg ser det nå må jeg vente i tre mnd til jeg kan teste meg. det blir tre lite hyggelige mnd. Både for meg og kona mi. Og dette er ikke en dårlig dekkhistorie for noe annet... Når jeg tenker på det, mener jeg at jeg har spist noe før som også hadde denne karakteristiske sedlukten,det var i Hellas, men ikke så sterk som denne gangen. kan visse typer mat lukte slik? Dette høres vel ut som galskap fra ende til annen, men jeg har ikke lyst til å smitte kona med noe, så på tre mnd må vi vel da leve i sølibat. Mvh baguetten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230650-baguetten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Kondom kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230650-baguetten/#findComment-1767719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.