Gå til innhold

1 par pupper gis bort. Pent brukt!

Anbefalte innlegg

Gjest Sizzami
Skrevet

Nå er jeg drittlei disse puppene mine! Jeg veier 47 kg, men BH størrelsen min er 70E. I noen tilfeller 65F. Det er utrolig dyr og vanskelig å finne brukenes bh'er til slike pupper og de koster i tillegg en formue. Jeg kan ikke bruke søte små trekantbikinier, og jeg må bruke en størrelse for stort i gensere. Dessuten så blir de bare mer og mer slappe og "over-alt" veldig fort. Dette er ikke noe å trakte etter!!!

Bytter dem gjerne bort i et par små søte, sprettne A/B pupper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stiller meg i kø:-)

Forresten så er jeg glad jeg ikke har pupper, da hadde jeg ikke fått gjort stort annet enn å sitte å kna på dem hele dagen:-)

Gjest kvinne med c
Skrevet

Jeg stiller meg i kø:-)

Forresten så er jeg glad jeg ikke har pupper, da hadde jeg ikke fått gjort stort annet enn å sitte å kna på dem hele dagen:-)

Det sier mannen min også, men det er altså ikke så spennende! ;-)

Skrevet

Det sier mannen min også, men det er altså ikke så spennende! ;-)

Hehe...

Spennende??..selvsagt er det spennende, synes det er spennende ennå, selv etter å ha studert pupper i snart 50 år:-)

Gjest kvinne med c
Skrevet

Hehe...

Spennende??..selvsagt er det spennende, synes det er spennende ennå, selv etter å ha studert pupper i snart 50 år:-)

Men den puppene sitter på synes ikke det er så spennende å leke med de som dere menn gjør......... :o)

Skrevet

Men den puppene sitter på synes ikke det er så spennende å leke med de som dere menn gjør......... :o)

Det er vel sant det:-)

Skrevet

Jeg foreslår brystreduksjon.

Det kan gjøre at en ikke kan amme etterpå... :(

Skrevet

Kjøper kun BH'er på spesialforretninger selv. Har derfor ikke så mange :P I Oslo kan jeg anbefale Det lille under, i Stavanger kan jeg anbefale Tjølsen. Så om du bor i eller i nærheten av disse byene, så burde du gå innom. Har kjøpt bh'er der fra 450-890 kr... eller noe sånn. Men kan tenkes de har noe billigere også :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei takk, jeg har mer enn nok pupp allerede.

Gjest linnelinn
Skrevet

Neitakk, er sinnssykt fornøyd med mine 80 D.

:-)

Angelica :o)
Skrevet

Seriøst? Hvordan er det mulig å veie så lite, men ha så store pupper?

Er du sånn 1,20 høy??

Skrevet

Slenger på muggene mine også! Har alltid ønsket meg små sprettpupper jeg også. Jeg bruker 70D, ikke så lett å finne fine BH-er i den str. heller. Men utvalget begynner faktisk å komme seg litt, antagelig på grunn av at det etter hvert er mange med store silikonpupper som trenger større BH-er..?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147810254' post='3116779]

Er du sånn 1,20 høy??

LOL!

Hun er enten 1.20 eller så bærer hun rundt på noen kg silikon ;-)

Gjest MinimizeMe
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147810254' post='3116779]

Er du sånn 1,20 høy??

Vi er jo forskjellig bygd...Jeg har ikke så kjempesvære pupper. Men til 40-42 kg ser 70C ganske stort ut... Puppene sitter bom fast samme om jeg går opp eller ned i vekt:-/ Er så lei av de.

Skrevet

Vi er jo forskjellig bygd...Jeg har ikke så kjempesvære pupper. Men til 40-42 kg ser 70C ganske stort ut... Puppene sitter bom fast samme om jeg går opp eller ned i vekt:-/ Er så lei av de.

Seriøst??

Så få kg, men allikvel så store pupper??

Jeg har veid 47 selv, men da var puppene adskillig mindre!

Gjest MinimizeMe
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147811728' post='3116833]

Seriøst??

Så få kg, men allikvel så store pupper??

Jeg har veid 47 selv, men da var puppene adskillig mindre!

Helt seriøst:-) Jeg kommer fra en storpuppet familie:-P Det går vel i arv.

Skrevet

Helt seriøst:-) Jeg kommer fra en storpuppet familie:-P Det går vel i arv.

Hhe he..det gjør faktisk jeg og.. Er mange år siden jeg var 47kg, så burde kanskje se nå hvordan puppene mine hadde vært

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...