Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har eg bursdag ;-) _Skal kose meg masse :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!

Ja, da må du virkelig kose deg og feire så det holder!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!

Ja, da må du virkelig kose deg og feire så det holder!

Tusen takk ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må ha vært snill men noe kald det siste året, for her er det nydelig vær men småkaldt.

Gratulerer så meget! :)

Skrevet

Du må ha vært snill men noe kald det siste året, for her er det nydelig vær men småkaldt.

Gratulerer så meget! :)

Tusen takk :-) Her er det skinnande sol og nydelig ver, men enno litt kjølig ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tusen takk :-) Her er det skinnande sol og nydelig ver, men enno litt kjølig ;-)

Får håpe det fine være fortsetter. Jeg er særdeles klar for utepils i kveld, og akkurat nå ser det lovende ut. Bare temperaturen stiger, noe den har for vane å gjøre utover dagen. :)

Skrevet

Får håpe det fine være fortsetter. Jeg er særdeles klar for utepils i kveld, og akkurat nå ser det lovende ut. Bare temperaturen stiger, noe den har for vane å gjøre utover dagen. :)

Jepp, men det er bra ;-) Kor i landet bur du då? Eg skal kose meg masse saman med venner og familie idag, Er mykje større dag om tre år veit du ;-)

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen!!!

Tusen takk :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp, men det er bra ;-) Kor i landet bur du då? Eg skal kose meg masse saman med venner og familie idag, Er mykje større dag om tre år veit du ;-)

Jeg skal ut i Oslo. Først øl, så konsert med Ragarockers og så mer øl. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...