flisa Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg vil nå påstå at sår i ræva er vel så homofilt som å bruke sykkelbukse....om ikke enda mer:-) *LOL* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Sykkelbukse? Det er homofilt. Men bare så du vet det: Det går faktisk an å ha treningsbukse over sykkelbuksa. Så slipper du å se homofil ut. Men kjenner jeg deg rett er det ille nok at du med sykkelbukse på ville følt deg homofil, og derfor tar du heller til takke med et revna rasshøl. 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Sykkelbukse? Det er homofilt. Ikke disse vel? http://www.credit-agricole.fr/partenariats/cyclisme/img/coureurs/Hushovd_2005.jpg Det er jo fint å se på sånne syklister i forbifarten - jeg har selv en hjemme.... 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Og jeg vil påstå at det kommer an på hvorfor en har fått sår. Gå stad og legg deg nå;-) Sår i ræva på en mann som nærmer seg førr? Det er homofilt, åkke som:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Sår i ræva på en mann som nærmer seg førr? Det er homofilt, åkke som:-) Førr? Høh... Jeg er toogtredve, og jeg holder meg godt:-) 0 Siter
muriel Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 On the flipside! Tsk. High five på en sånn barnslig kommentar;-) Kongekommentar!! Hehehe. 0 Siter
Gjest Rompa Bahr Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Du må da være i besittelse av landets mest pinglete rævskinn? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 *Hehe* Red en gang uten sal på en stor varmblodshest, ryggraden hennes var som en planke på høykant. Joda, det ble hyl og skrik i dusjen om kvelden ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.