Gå til innhold

Ikke gruble.


Gjest mbo

Anbefalte innlegg

Hei.

Ikke gruble?

ikke tenke på prognoser?

ikke være opptatt av tabletter?

Ikke lurer på hvor lenge?

Hvordan klarer man det?

Vanskelig og få tankene over på noe annet.

Hva gjør dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det hjelper å gjøre noe praktisk hvor jeg er nødt til å konsentrere meg (altså ikke gå tur, da er det fritt frem for alle tanker). Stelle planter, reparere småting i huset, kjøre bil, lage en avansert middag; sånne ting. Det hjelper også å virkelig konsentrere meg om hva barna mine eller andre mennesker sier.

Når det er sagt er jeg sjanseløs når tankekjøret slår til for fullt. Da er det greiest å være inne i et mørk rom. Det er blant annet på dette område jeg håper lithium kan gi meg litt drahjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hjelper å gjøre noe praktisk hvor jeg er nødt til å konsentrere meg (altså ikke gå tur, da er det fritt frem for alle tanker). Stelle planter, reparere småting i huset, kjøre bil, lage en avansert middag; sånne ting. Det hjelper også å virkelig konsentrere meg om hva barna mine eller andre mennesker sier.

Når det er sagt er jeg sjanseløs når tankekjøret slår til for fullt. Da er det greiest å være inne i et mørk rom. Det er blant annet på dette område jeg håper lithium kan gi meg litt drahjelp.

hei.

Takk for svar.

Dette tankekjøret er grusomt,liksom umulig og komme ut av.

Håper du får en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å leve her og nå.

Tenker at det er mitt liv som jeg bestemmer over.

Også prøver jeg å få noen til å komme å spille for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MinimizeMe

Være sosial, treffe venner, og snakke om alt mulig annet...

Lettere sagt enn gjort. Men jeg angrer sjelden på at jeg har vært sosial i etterkant, de gangene jeg klarer det. (I dag er ikke dage for å være sosial, for å si det sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...