Gå til innhold

Alle vet.... *sukk*


mezzy

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå vet alle det!!

Eh.. oki ikke alle men jeg føler det!

Helsesøster og læreren vet og på Fredag så var jeg på diskotek..

Der spiste jeg en del snop og fikk kjempe dårlig samvittighet!

alle skulle samles for de skulle si noe.. jeg så sjangsen til å komme meg ut på do og kvitte meg med alle de ekle kaloriene som svømte rundt inni meg..

jeg gikk inn på do og kastet alt opp..

Da jeg ko ut igjen dro jeg med meg to venninner ut fordi jeg var så varm ( hadde danset en del )

Da sa hun ene venninnen min : du, kan jeg spørre deg et veldig personlig sp. mål?

Jeg : eh , jada bare spør du.

Hun : har du sf?

Jeg : jeg?? nei hallo??

Hun : Du har blitt så mye tynnere og så spiser du aldri..

Jeg : joho! jeg spiser kjempe mye!

Hun : nei! Mamma har også sett at du er blitt veldig tynn, da hun traff deg holdt hun på å få sjokk.. det var jo bare halve deg igjen..( traff henne en gang jeg var ute å løp..)

Jeg : nehei!!! jeg er ikke blitt noe tynn!

Hun : hva gjorde du inne på do da?

Jeg Eh.. var på do..

O.S.V ....

Til slutt fikk hun vite hva jeg hadde gjort osv.. hun fikk vite om helsesøster og læreren også..

hun andre sto der og så ting av og til...

så nå vet enda flere det!!

hater det!!

Er i kjempe dårlig humør pga at jeg har spist kjempe mye i dag!

det må tas igjen i morgen..

lurer på om jeg skal begynne å spise en kjeks om morgenen for å få igang forbrenninngen... men jeg vet ikke... vil ikke.. bare hvis det øker forbrenningen..

nei.. sorry hvis dette ble destruktivt men.. må bare lufte tankene mine...

§orry!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære mezzy! Det kan se ut som om du på en måte ønsker at mange skal vite om din spiseforstyrrelse, vil bli sett,- samtidig som det kanskje kan bli litt truende for deg?! Kanskje du skal velge å prate/snakke med helsesøster om dette, hvordan du best skal forholde deg til omverdenen- hvor mye skal andre få vite om deg og det du strir med? Kanskje det er en idee at du også selv stiller deg disse spørsmålene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...