Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er trist å se folk som har på seg bunad som ikke er stelt. Har sett ustrøkne skjorter på flere og det er jo nesten grunn til anmeldelse.

Finnes det bunadpoliti? ;D

Videoannonse
Annonse
Gjest gomle
Skrevet

Nå er det jo slik med linskjortene at etter å ha hatt dem på i 5 minutter ser de ut som de er tygd på og spytta ut.. Det er jo mulig de var nystrøkne da de ble tatt på? :-)

Jentungen1365380808
Skrevet

Når jeg endelig har fått på meg bunaden er skjorta like krøllete som før jeg strøk den, uansett hvor forsiktig jeg er. Det bare er sånn.

Mrs. Wallace
Skrevet

Klart det finnes bunadpoliti - på hvert eneste gatehjørne i morgen!

Men skrukkete skjorter er nok ikke det de hovedsaklig slår ned på.

Nå har forresten mannen strøket sin egen skjorte og min, så de ser riktig så flotte ut. Men etter fem minutters bruk skrukker den seg igjen.

Skrevet

Når jeg endelig har fått på meg bunaden er skjorta like krøllete som før jeg strøk den, uansett hvor forsiktig jeg er. Det bare er sånn.

Den må legges vekk skrukkete - og så må den bløtes helt før bruk og strykes tørr - sier faren min, det er hans jobb ;)

Skrevet

Nå er det jo slik med linskjortene at etter å ha hatt dem på i 5 minutter ser de ut som de er tygd på og spytta ut.. Det er jo mulig de var nystrøkne da de ble tatt på? :-)

Man ser fint forskjell på "bruks-skrukker" og rett fra vaskemaskinaskrukker...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...