mrxx Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det er ikke da ikke byggetillatelsen som skal avgjøre om du skal få dine penger eller ikke, men i det han overtar tomta. Ellers er moren og broren dumme som kuer. Jeg fatter ikke slik oppførsel og behandling av sin egne barn. Jeg hadde bedt henne dra til ett visst sted. 0 Siter
Gjest liker det ikke.. Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det er ikke da ikke byggetillatelsen som skal avgjøre om du skal få dine penger eller ikke, men i det han overtar tomta. Ellers er moren og broren dumme som kuer. Jeg fatter ikke slik oppførsel og behandling av sin egne barn. Jeg hadde bedt henne dra til ett visst sted. Må jo si at jeg har lyst til det;)) Det verste er jo også at jeg blir kjelt ut som grisk. Men, blodet er ikke så tykt at det tåler alle påkjenninger.. 0 Siter
Gjest liker det ikke.. Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Mitt råd: behandle henne slik hun behandler deg. Ja, uten respekt mener du? Det er sannelig ikke lett å forholde seg til slik oppførsel skal jeg si deg:( 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Å, er ungene dine her inne? I så fall skal jeg holde kjeft. Men er det egentlig noen i dag som forventer at foreldrene skal etterlate seg masse penger? Nei ungene mine er ikke her nei - etter meg skal det bare være sorg 0 Siter
frosken Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hun kan gi broren gaver, men ikke så mye hun vil. Står gavens verdi i misforhold til boets størrelse (hvilket betyr en dyr gave i forhold til boets samlede verdi, og det er vel 100 000 for de fleste av oss?), kan de andre barna forlange at dette skal anses som forskudd på arv. Siden moren ikke sitter i uskifte, så kan hum gjøre akkurat hva hun vil. 0 Siter
frosken Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hun sitter ikke i uskifte, så hun kan nok gi ham akkurat det hun vil. Og det gjør hun jo også. Men, hun gjør samtidig krav på at jeg ikke reagerer, og det synes jeg er mye forlangt. Det er så avgjort mye å forlange at du ikke skal la deg berøre av hennes valg. 0 Siter
Gjest advokatspire Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Din mor har full råderett over sine midler så om hun gir noe til din bror uten å gi noe til deg kan hun selvsagt gjøre det. 0 Siter
Gjest liker det ikke.. Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Din mor har full råderett over sine midler så om hun gir noe til din bror uten å gi noe til deg kan hun selvsagt gjøre det. Selvfølgelig kan hun det. Det spørs bare om slike avgjørelser er gode for familiære relasjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.