Gå til innhold

Trådløst tastatur virker ikke.

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue1
Skrevet

Jeg har nettopp tatt i bruk en gammel pc med trådløst tastatur, men får ikke tastaturet til å virke. (Det har virket før). Jeg har skiftet batteri. Er det noen måte jeg må aktivere det på?

Kan noen hjelpe meg?

petter smart
Skrevet

Du har en knapp på tastaturet (normalt under) og en på boksen du kobler på pc'en. Disse må trykkes inn i rekkefølge. Tror du først må trykke på boksen og så holde inn den på tastaturet i 3 sekund.

Hvilket merke er det?

Gjest Frustrert frue1
Skrevet

Du har en knapp på tastaturet (normalt under) og en på boksen du kobler på pc'en. Disse må trykkes inn i rekkefølge. Tror du først må trykke på boksen og så holde inn den på tastaturet i 3 sekund.

Hvilket merke er det?

Finner ingen knapp, står det noe på den? MErket er Logitech.

Skrevet

Den kan være på siden også. Det er ikke sikkert den er merket.

petter smart
Skrevet

Jeg har et logitech trådløst tastatur og der er det en liten oransj knapp under tastaturet.

Skrevet

Kanskje ikke "knapp", men en liten fordypning som du kan trykke inn med tuppen av en penn?

Skrevet

Jeg har et logitech trådløst tastatur og der er det en liten oransj knapp under tastaturet.

Jeg har to, og på det ene er det en blå knapp under tastaturet og på det andre en blå "innsenket" knapp på kortsiden av tastaturet.

Gjest Frustrert frue1
Skrevet

Kanskje ikke "knapp", men en liten fordypning som du kan trykke inn med tuppen av en penn?

Fant den, olg nå virker tastaturet, men musa har koblet ut. Får sjekke batteriet her også kanskje. :(

Tusen takk for de raske svarene.:)

Skrevet

Fant den, olg nå virker tastaturet, men musa har koblet ut. Får sjekke batteriet her også kanskje. :(

Tusen takk for de raske svarene.:)

Du må bruke samme prosedyre på den og:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...