Gå til innhold

Anbefalte innlegg

........og tiden flyr. Nå har hun vært hos oss i 10 mnd., og alt går veldig bra.

Trekløveret, med to storebrørdre, storkoser seg sammen og vi er så uendelig takknemlige for våre skjønne små fra Etiopia.

Hilser til alle "gamle" dolere der ute med ønske om en

GOD SOMMER!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230681-lilles%C3%B8ster-fyller-1-%C3%A5r-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære taco :o))

Tenk som tiden flyr. Gratulerer såå masse med dagen til lilleprinsessen ! Hadde vært så koselig å truffet dere om ikke så lenge. Kan du ikke sende meg noen ord på [email protected] ? Tar gjerne imot skrytebilder ;) Så skal du få noen i retur.

Stor klem fra

Annonse

Kjære dere !

Gratulerer med bursdag i heimen. Tenker hun styrer det meste nå, snuppa deres...

Her har i alle fall våres FULL kontroll over oss...hihi, og jeg som hadde planer om å ikke skjemme bort henne... hmmm

Dere må kose dere på dagen, og send gjerne skrytebilder, lenge siden jeg har sett de 3 flotte barna deres nå,

Her venter og venter vi på tildeling, men det drøyer ut..jeg som trodde vi skulle vært hjemkommet med minsten nå..

men dagene flyr, det er jo et pluss. Full guffe fra 07.00 til 19.30

Vi mailes etter hvert :)

Skal hilse fra mine.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...