Klara Q Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Har noen en oppskrift på lur? En de har prøvd, altså. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Pasta Pesto Isbergsalat Oliven Feta Soltørkede tomater Rødløk Spekeskinke Kok pasta, bland inn et par skjeer pesto. Når pastaen er kald tilsettes de andre ingrediensene. Denne salaten er nydelig! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Åh, jeg hadde en gang en oppskrift på en nydelig pastasalat med rømme, skinke, epler mm. Hadde helt glemt den inntil jeg så denne tråden. Finner jeg oppskriften, skal jeg skrive den her. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg har en knallgod en - Jamie sin, med hvitløk og oliven og små cherrytomater.... Skal se om jeg finner oppskriften til deg! 0 Siter
Gjest salaten min Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Kok pasta og skyll i kaldt vann. Salatblader/agurk/tomat/mais/rødløl osv., det du liker har du i. Gjerne også salatbønner fra boks. Dressing: f.eks. rømme med litt majones i eller olivenolje. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg har en knallgod en - Jamie sin, med hvitløk og oliven og små cherrytomater.... Skal se om jeg finner oppskriften til deg! Denne? http://www.nrk.no/programmer/tv/jamies_kjokken/2092360.html 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Pasta Pesto Isbergsalat Oliven Feta Soltørkede tomater Rødløk Spekeskinke Kok pasta, bland inn et par skjeer pesto. Når pastaen er kald tilsettes de andre ingrediensene. Denne salaten er nydelig! Den er favoritten her :-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Pasta Pesto Isbergsalat Oliven Feta Soltørkede tomater Rødløk Spekeskinke Kok pasta, bland inn et par skjeer pesto. Når pastaen er kald tilsettes de andre ingrediensene. Denne salaten er nydelig! Mmm, det der var salat til Klara Q, ja! Takker 0 Siter
Klara Q Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Åh, jeg hadde en gang en oppskrift på en nydelig pastasalat med rømme, skinke, epler mm. Hadde helt glemt den inntil jeg så denne tråden. Finner jeg oppskriften, skal jeg skrive den her. Gjør det! Hørtes digg ut! Fin sommermiddag også, hørtes det ut som! 0 Siter
Klara Q Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Pasta Pesto Isbergsalat Oliven Feta Soltørkede tomater Rødløk Spekeskinke Kok pasta, bland inn et par skjeer pesto. Når pastaen er kald tilsettes de andre ingrediensene. Denne salaten er nydelig! Kan man også hive oppi en neve pinjekjerner her, mon tro? Syns de har så herlig smak og konsistens. Nam! 0 Siter
Klara Q Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Jeg har en knallgod en - Jamie sin, med hvitløk og oliven og små cherrytomater.... Skal se om jeg finner oppskriften til deg! Ok. Takker 0 Siter
Klara Q Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Denne? http://www.nrk.no/programmer/tv/jamies_kjokken/2092360.html Her var det mye dill og dall som jeg ikke har i hus. Men den er sikkert knakende god! 0 Siter
Klara Q Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Kok pasta og skyll i kaldt vann. Salatblader/agurk/tomat/mais/rødløl osv., det du liker har du i. Gjerne også salatbønner fra boks. Dressing: f.eks. rømme med litt majones i eller olivenolje. Enkelt og greit Takker. 0 Siter
MiLLa36 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 pasta stekt kyllingfillet i biter ananas ruccola grønn paprika søt chili saus (litt)eller italiensk dressing rødløk mmmm.... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Kan man også hive oppi en neve pinjekjerner her, mon tro? Syns de har så herlig smak og konsistens. Nam! Ja selvsagt, vil tro det bare gjør den enda bedre... :-) 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg syns det er så heslig med kald pasta *grøss* .....så 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg syns det er så heslig med kald pasta *grøss* .....så Særlig de som fester seg til sokkene, etter at barna har sølt på golvet;o) 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Særlig de som fester seg til sokkene, etter at barna har sølt på golvet;o) Gosj - ja! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Denne? http://www.nrk.no/programmer/tv/jamies_kjokken/2092360.html JA!!!! Den er det! knallgod :-) Takk skal du ha - så slapp jeg å skrive av min oppskrift... Jeg pleier imidlertid å har fetaost i stedet for mozzarella. Vi elsker fetaost, og jeg synes mozzarellaen er litt tam. Mmmmmm! Nå fikk jeg lyst til å lage den :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Særlig de som fester seg til sokkene, etter at barna har sølt på golvet;o) Det er verre hvis en går barbeint, og pastaen kliner seg inn mellom tærne! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.