morsan Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 I 17 år klarte han/hun dette, og hadde f eks sex med kona med HJEMMELAGET penis!! Man kan jo bare tenke seg hvor erfaren kona måtte ha vært fra før! ;-) For ikke å snakke om hvor ofte de hadde sex med lyset på! ;-) http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/16/466355.html 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Stakkars kvinne. Tenk å få det der brettet ut i media. Når oralsex medfører flis i leppa bør selv den mest blinde ta et hint. 0 Siter
Goliath Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 I svarte..... Det er for meg komplett umulig å forestille meg hva slags samliv de kan ha hatt - på mer enn bare ett område....? 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 I svarte..... Det er for meg komplett umulig å forestille meg hva slags samliv de kan ha hatt - på mer enn bare ett område....? Veldig langt under dyna på et veldig mørkt soverom med alle klærna på:-) 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Veldig langt under dyna på et veldig mørkt soverom med alle klærna på:-) Jeg lurer mest på hva en hjemmelaget penis er - en røkt middagspølse eller en agurk.. *ler* 0 Siter
Goliath Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Veldig langt under dyna på et veldig mørkt soverom med alle klærna på:-) Og det er bare en liten del av det..... Hva med alt annet man av og til gjør med eller uten masse klær på? En ferietur, skal skifte klær i samme rom, deler samme bad osv. Men de har kanskje alltid holdt seg hjemme, og har hatt klare regler for hvem gjør hva hvor og når....? Hadde dette vært samboeren og meg, så hadde jeg blitt avslørt innen en time etter at jeg kom hjem......(så fremt hun også er til stede:-) 0 Siter
Gjest hahaha er det mulig? Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det vart vel aldri noe blow-job der igården nei! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Må si jeg er litt nysgjerrig på hva den hjemmelagde penisen var laget av :-) Knakende god historie da!! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Og det er bare en liten del av det..... Hva med alt annet man av og til gjør med eller uten masse klær på? En ferietur, skal skifte klær i samme rom, deler samme bad osv. Men de har kanskje alltid holdt seg hjemme, og har hatt klare regler for hvem gjør hva hvor og når....? Hadde dette vært samboeren og meg, så hadde jeg blitt avslørt innen en time etter at jeg kom hjem......(så fremt hun også er til stede:-) Ja, sexen er "ille nok", men som du sier: Hva med alt det andre?? Utrolig historie!! Jeg lurer også på hvordan legevisitter etc har foregått i forbindelse med kunstig befruktning. Mulig det ikke er noen kontroll av slikt i UK, men jeg har inntrykk av at man i Norge vil foreta en grundig utredning av paret først, hvor bl a mannen må avlevere sædprøve?? 0 Siter
Goliath Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ja, sexen er "ille nok", men som du sier: Hva med alt det andre?? Utrolig historie!! Jeg lurer også på hvordan legevisitter etc har foregått i forbindelse med kunstig befruktning. Mulig det ikke er noen kontroll av slikt i UK, men jeg har inntrykk av at man i Norge vil foreta en grundig utredning av paret først, hvor bl a mannen må avlevere sædprøve?? Mye som var veldig rart her..... Men jeg har sluttet å tro at alt som virker helt utrolig, ikke kan være sant. For av og til så ER det helt utrolig - og sant:-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Mye som var veldig rart her..... Men jeg har sluttet å tro at alt som virker helt utrolig, ikke kan være sant. For av og til så ER det helt utrolig - og sant:-) Ja, ikke sant? ;-) Og jeg tror heller ikke vi i vår ringeste fantasi kan klare å forestille oss hvordan enkelte ektepar innretter sit daglige liv og hvordan de forholder seg til hverandre. 0 Siter
Gjest Lettforvirret Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Øhh, hvem var far til barnet? var det en donor eller en snill onkel som ga en skvepp under bordet? 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Øhh, hvem var far til barnet? var det en donor eller en snill onkel som ga en skvepp under bordet? "barnet ble unnfanget ved hjelp av kunstig befruktning i 1991," 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Må si jeg er litt nysgjerrig på hva den hjemmelagde penisen var laget av :-) Knakende god historie da!! :-) En litt tung gjærdeig, kanskje? ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 En litt tung gjærdeig, kanskje? ;o) ...men står ikke kona da i fare for å en "yeast infection" ? *blææææhhhhhh* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 ...men står ikke kona da i fare for å en "yeast infection" ? *blææææhhhhhh* Uuuuuhhhhg! ;o/ 0 Siter
Gjest Ailos Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det står i artikkelen at h*n var transseksuell og under hormonbehandling. H*n så antagelig ut som en mann. Når det gjelder sexen, kan kanskje en kvinne tilfredstille en kvinne på andre måter enn menn kan..? Kanskje hun var såre fornøyd i 17 år, men at hun etterhvert var blitt litt lei.. (som jeg har lest at også vi heterofile kan bli) også var dette en fin unnskyldning? Tihi. 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Må si jeg er litt nysgjerrig på hva den hjemmelagde penisen var laget av :-) Knakende god historie da!! :-) Dette blir nesten som historien om kjerringa på Hå som hadde dårlig råd og laga seg en av leire... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Det står i artikkelen at h*n var transseksuell og under hormonbehandling. H*n så antagelig ut som en mann. Når det gjelder sexen, kan kanskje en kvinne tilfredstille en kvinne på andre måter enn menn kan..? Kanskje hun var såre fornøyd i 17 år, men at hun etterhvert var blitt litt lei.. (som jeg har lest at også vi heterofile kan bli) også var dette en fin unnskyldning? Tihi. Han så nok ut som en mann "ellers", men ikke i skrittet! Han brukte en "hjemmelaget penis" under sexakten!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.