Gå til innhold

"Ektemann" skjulte for kona at han egentlig var kvinne!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Stakkars kvinne. Tenk å få det der brettet ut i media.

Når oralsex medfører flis i leppa bør selv den mest blinde ta et hint.

Skrevet

I svarte.....

Det er for meg komplett umulig å forestille meg hva slags samliv de kan ha hatt - på mer enn bare ett område....?

Skrevet

I svarte.....

Det er for meg komplett umulig å forestille meg hva slags samliv de kan ha hatt - på mer enn bare ett område....?

Veldig langt under dyna på et veldig mørkt soverom med alle klærna på:-)

Skrevet

Jeg lurer mest på hva en hjemmelaget penis er - en røkt middagspølse eller en agurk..

*ler*

Skrevet

Og det er bare en liten del av det.....

Hva med alt annet man av og til gjør med eller uten masse klær på? En ferietur, skal skifte klær i samme rom, deler samme bad osv.

Men de har kanskje alltid holdt seg hjemme, og har hatt klare regler for hvem gjør hva hvor og når....?

Hadde dette vært samboeren og meg, så hadde jeg blitt avslørt innen en time etter at jeg kom hjem......(så fremt hun også er til stede:-)

Gjest hahaha er det mulig?
Skrevet

Det vart vel aldri noe blow-job der igården nei!

Gjest gomle
Skrevet

Må si jeg er litt nysgjerrig på hva den hjemmelagde penisen var laget av :-)

Knakende god historie da!! :-)

Skrevet

Og det er bare en liten del av det.....

Hva med alt annet man av og til gjør med eller uten masse klær på? En ferietur, skal skifte klær i samme rom, deler samme bad osv.

Men de har kanskje alltid holdt seg hjemme, og har hatt klare regler for hvem gjør hva hvor og når....?

Hadde dette vært samboeren og meg, så hadde jeg blitt avslørt innen en time etter at jeg kom hjem......(så fremt hun også er til stede:-)

Ja, sexen er "ille nok", men som du sier: Hva med alt det andre??

Utrolig historie!!

Jeg lurer også på hvordan legevisitter etc har foregått i forbindelse med kunstig befruktning. Mulig det ikke er noen kontroll av slikt i UK, men jeg har inntrykk av at man i Norge vil foreta en grundig utredning av paret først, hvor bl a mannen må avlevere sædprøve??

Skrevet

Ja, sexen er "ille nok", men som du sier: Hva med alt det andre??

Utrolig historie!!

Jeg lurer også på hvordan legevisitter etc har foregått i forbindelse med kunstig befruktning. Mulig det ikke er noen kontroll av slikt i UK, men jeg har inntrykk av at man i Norge vil foreta en grundig utredning av paret først, hvor bl a mannen må avlevere sædprøve??

Mye som var veldig rart her.....

Men jeg har sluttet å tro at alt som virker helt utrolig, ikke kan være sant.

For av og til så ER det helt utrolig - og sant:-)

Skrevet

Mye som var veldig rart her.....

Men jeg har sluttet å tro at alt som virker helt utrolig, ikke kan være sant.

For av og til så ER det helt utrolig - og sant:-)

Ja, ikke sant? ;-)

Og jeg tror heller ikke vi i vår ringeste fantasi kan klare å forestille oss hvordan enkelte ektepar innretter sit daglige liv og hvordan de forholder seg til hverandre.

Gjest Lettforvirret
Skrevet

Øhh, hvem var far til barnet? var det en donor eller en snill onkel som ga en skvepp under bordet?

Skrevet

Øhh, hvem var far til barnet? var det en donor eller en snill onkel som ga en skvepp under bordet?

"barnet ble unnfanget ved hjelp av kunstig befruktning i 1991,"

Mrs. Wallace
Skrevet

En litt tung gjærdeig, kanskje? ;o)

Skrevet

En litt tung gjærdeig, kanskje? ;o)

...men står ikke kona da i fare for å en "yeast infection" ? *blææææhhhhhh*

Mrs. Wallace
Skrevet

...men står ikke kona da i fare for å en "yeast infection" ? *blææææhhhhhh*

Uuuuuhhhhg!

;o/

Gjest Ailos
Skrevet

Det står i artikkelen at h*n var transseksuell og under hormonbehandling. H*n så antagelig ut som en mann. Når det gjelder sexen, kan kanskje en kvinne tilfredstille en kvinne på andre måter enn menn kan..? Kanskje hun var såre fornøyd i 17 år, men at hun etterhvert var blitt litt lei.. (som jeg har lest at også vi heterofile kan bli) også var dette en fin unnskyldning? Tihi.

Skrevet

Dette blir nesten som historien om kjerringa på Hå som hadde dårlig råd og laga seg en av leire... ;-)

Skrevet

Det står i artikkelen at h*n var transseksuell og under hormonbehandling. H*n så antagelig ut som en mann. Når det gjelder sexen, kan kanskje en kvinne tilfredstille en kvinne på andre måter enn menn kan..? Kanskje hun var såre fornøyd i 17 år, men at hun etterhvert var blitt litt lei.. (som jeg har lest at også vi heterofile kan bli) også var dette en fin unnskyldning? Tihi.

Han så nok ut som en mann "ellers", men ikke i skrittet! Han brukte en "hjemmelaget penis" under sexakten!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...