Gjest Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hei Har fått diagnosen KOLS for 2 1/2 år siden. Er i fin form så lenge jeg tar medisinene (atrovent og seretride) Røyker desverre 20 til dagen. Er 44 år gammel og hadde astma som liten. Fra da jeg var 5 til ca 15 år. Får av og til alergiske reakjoner ved at nese og øyne renner samt kløe i hals og armer. Når jeg får disse alergiske reaksjonene så er jeg tungpusten og medesinene virker mindre. Kan jeg også ha fått astmaen tilbake i tillegg til KOLS om dette er mulig? Vennlig hilsen Øyvind Trædal 0 Siter
Gjest stump røyken Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hei, en nabo har kols og må nå ha oksygenmaskin med seg hele tiden. Jeg håper du klarer å slutte å røyke! Snakke med legen din og be om hjelp. 0 Siter
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 KOLS-pasienter har i varierende grad astma. Noen lite og andre ganske mye. Sorry at jeg må si det også.:Kutt røyken helt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.