Gjest takt og tone Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hvordan hadde dere reagert dersom en venninne sendte en SMS der hun avlyste en tur-avtale fordi hun hadde laget en ny avtale om å gå på bytur med en annen venninne? Uten å beklage eller noe. Er ikke det litt merkelig å gjøre av en person over 40? 0 Siter
Cinnamona Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Dette er direkte ufint. Jeg hadde blitt sur og krevd en forklaring. Men det er meg, da 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hmmm... din venninne er kanskje ikke noe turmenneske? Det hender jo man sier ja til ting man egentlig ikke har lyst til, og så dukker det noe bedre opp og man gjør likevel det man egentlig ikke har lyst til av respekt for den planene er lagt med, mens man irriterer seg grønn over at man ikke kan gjøre det man har mest lyst til. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Høres ut som en merkelig person, som jeg vil tro skuffer mer enn hun gleder i lengden. Ikke en jeg ville gjort flere avtaler med. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det kan vel tenkes at hun har mer lyst til å gå på byen enn på tur? Kanskje er hun i større grad inne i en sjekkeperiode enn du er? 0 Siter
Gjest takt og tone Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hmmm... din venninne er kanskje ikke noe turmenneske? Det hender jo man sier ja til ting man egentlig ikke har lyst til, og så dukker det noe bedre opp og man gjør likevel det man egentlig ikke har lyst til av respekt for den planene er lagt med, mens man irriterer seg grønn over at man ikke kan gjøre det man har mest lyst til. hehee, det er faktisk hun som er turmenneske av oss:) Så den forklaringen stemmer ikke. Det eneste må jo være at hun følte mer for å treffe den andre venninnen den dagen. Jeg hadde nok heller produsert en unnskyldning enn å si noe sånt rett ut:) Det må legges til, at jeg fikk meg en deilig bytur med min kjære den dagen, som jeg også hadde mer lyst til;)) Men, jeg synes at å avlyse inngåtte avtaler fordi man heller får lyst til å treffe andre, er lite realt. Det er hvertfall ikke oppbyggende for et vennskap synes jeg. (Om det da ikke har en spesiell forklaring) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 hehee, det er faktisk hun som er turmenneske av oss:) Så den forklaringen stemmer ikke. Det eneste må jo være at hun følte mer for å treffe den andre venninnen den dagen. Jeg hadde nok heller produsert en unnskyldning enn å si noe sånt rett ut:) Det må legges til, at jeg fikk meg en deilig bytur med min kjære den dagen, som jeg også hadde mer lyst til;)) Men, jeg synes at å avlyse inngåtte avtaler fordi man heller får lyst til å treffe andre, er lite realt. Det er hvertfall ikke oppbyggende for et vennskap synes jeg. (Om det da ikke har en spesiell forklaring) Vanskelig å si seg uenig i det. Jeg hadde nok også konstruert en noe bedre unnskyldning enn at den hun kom opp med. Hun sier jo rett ut at hun heller vil være sammen med denne andre venninnen. Har du vært slem mot henne eller noe sånt? 0 Siter
Gjest takt og tone Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Vanskelig å si seg uenig i det. Jeg hadde nok også konstruert en noe bedre unnskyldning enn at den hun kom opp med. Hun sier jo rett ut at hun heller vil være sammen med denne andre venninnen. Har du vært slem mot henne eller noe sånt? Hehe, ja, har bitt henne i tåa;)) Nei, det har jeg nok ikke;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hehe, ja, har bitt henne i tåa;)) Nei, det har jeg nok ikke;) Hehe, nei, da er det ikke godt å si hva denne dama tenker på. Hun er kanskje ikke utstyrt med sosiale antenner? 0 Siter
petter smart Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det der blir mer og mer vanlig. Folk sier ja, men avlyser hvis det dukker opp noe bedre. Folkeskikk er tydeligvis gått av moten. Hadde forstått det om det var en begravelse eller noe hun skulle i, men ikke en bytur med en venninne. Hun sier da i praksis at hun bryr seg lite om deg og viser deg ingen respekt. Slike "venner" klarer en seg lenge uten. 0 Siter
Gjest takt og tone Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hehe, nei, da er det ikke godt å si hva denne dama tenker på. Hun er kanskje ikke utstyrt med sosiale antenner? Kanskje hun er i ferd med å bli litt skrullete? hehe Hun uttalte i en helt annen situasjon for litt siden, at hun ikke likte unnskyldinger for alt mulig. Var det noe hun ikke ville, så var det visstnok bare å si det. Men, det hun da sier er jo at hun er lei av å ha sosiale følere ute, og det er jo limet i sosiale forbindelser, så hun vil nok få litt trøbbel med sin nye overbevisning:) 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Kanskje hun er i ferd med å bli litt skrullete? hehe Hun uttalte i en helt annen situasjon for litt siden, at hun ikke likte unnskyldinger for alt mulig. Var det noe hun ikke ville, så var det visstnok bare å si det. Men, det hun da sier er jo at hun er lei av å ha sosiale følere ute, og det er jo limet i sosiale forbindelser, så hun vil nok få litt trøbbel med sin nye overbevisning:) Hun er i alle fall ærlig! 0 Siter
Gjest takt og tone Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det der blir mer og mer vanlig. Folk sier ja, men avlyser hvis det dukker opp noe bedre. Folkeskikk er tydeligvis gått av moten. Hadde forstått det om det var en begravelse eller noe hun skulle i, men ikke en bytur med en venninne. Hun sier da i praksis at hun bryr seg lite om deg og viser deg ingen respekt. Slike "venner" klarer en seg lenge uten. Ja, det er en uting. Og jeg følte det nok desverre som du beskriver;( Vil jo ikke ta meg nær av sånt, men er nok ikke tykkhudet nok til å la være;) 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Da hadde jeg blitt skikkelig skuffa og følt at hun bare hadde meg på gress til noe bedre dukket opp. Hadde iallfall ikke hatt noe lyst til å finne på noe morsomt med denne venninna en annen gang. 0 Siter
Gjest takt og tone Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hun er i alle fall ærlig! ja, det skal hun jammen meg ha;)) 0 Siter
Line Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Noe så feigt! Jeg ville spurt om det var ok å ta med en tredje person, dersom det var jeg som ville hatt med enda ei venninne. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det der blir mer og mer vanlig. Folk sier ja, men avlyser hvis det dukker opp noe bedre. Folkeskikk er tydeligvis gått av moten. Hadde forstått det om det var en begravelse eller noe hun skulle i, men ikke en bytur med en venninne. Hun sier da i praksis at hun bryr seg lite om deg og viser deg ingen respekt. Slike "venner" klarer en seg lenge uten. Du har nok rett i at den uskikken brer om seg. Det blir stadig mer vanskelig å få noe endelig svar når man inviterer folk til noe, også. 0 Siter
Gjest takt og tone Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Noe så feigt! Jeg ville spurt om det var ok å ta med en tredje person, dersom det var jeg som ville hatt med enda ei venninne. Ja, det ville vært naturlig;) Kan hende hun sliter psykisk for tiden.. Kan sende hyggelige sms`er med forespørsler og få et kort "passer ikke, snakkes" til svar. Da kommer det som regel en overhyggelig melding dagen etter.Kjenner jeg blir litt oppgitt og sliten av sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.