Gjest nickløs i dag Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Vi venter på godkjenning for adopsjon og har fortalt til venner og noen i familien at vi skal adoptere.Alle er kjempepositive.Unntaket er min manns besteforeldre.De vet fremdeles ikke at vi skal adoptere.Vi har ett barn fra før og det var ikke noen jubelstemning da vi fortalte at vi skulle ha henne.De reagerte med sure miner og ingen gratulasjoner.Og slik VET vi at det kommer til å bli nå også.Hva gjør vi ???? Skal vi fortelle og ta alle sure kommentarer eller skal vi la være å si noe?Og eventuelt HVORDAN skal vi legge det fram for å slippe unna all dritten ???Jeg orker ikke negative kommentarer for noe som for oss og våre venner er en glede. Forslag??? 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Så de blir oldeforeldre? - bare fortell det, så får de ta det som de vil. 0 Siter
MiLLa36 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Sende ett kort og fortelle det? Si at dere har en gledelig nyhet? Da slipper du hvertfall å prate med dem;) 0 Siter
Gjest nickløs i dag Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Så de blir oldeforeldre? - bare fortell det, så får de ta det som de vil. Nei de blir besteforeldre. 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Nei de blir besteforeldre. Trodde de var din manns besteforeldre..... 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Dette er nok ganske fortvilende ja. Know the feeling. Det er lite som er så irriterende som folk som skal være negative til noe som er en gledesrus for en selv. Og ikke engang kan holde det for seg selv. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke informert om noe som helst til de besteforeldrene. Så kan de sure seg til noen andre når de omsider får nyss om det. Gratulerer forresten! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Trodde de var din manns besteforeldre..... Ikke rart du trodde det. Det var jo det som det sto. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Trodde de var din manns besteforeldre..... Ja det var det jeg også fikk inntrykk av.... (?) 0 Siter
Gjest nickløs i dag Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Trodde de var din manns besteforeldre..... Nei min manns foreldre 0 Siter
Gjest nickløs i dag Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Sende ett kort og fortelle det? Si at dere har en gledelig nyhet? Da slipper du hvertfall å prate med dem;) Har tenkt på det.Forslag til tekst:)))) 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Nei min manns foreldre da skrev du feil - nok om det - det er litt mer kinkig når det er foreldrene ja - men likevel -det er jo DERE som bestemmer dette. For noen foreldre blir aldri fornøyd. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Har tenkt på det.Forslag til tekst:)))) "Nytt barn i vente. Vi gleder oss, veit dere ikke gjør det, men det driter vi en lang marsj i." :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Enig med den som foreslo å sende et kort. Kan stå "Endelig har vårt høyeste ønske gått i oppfyllelse..." o.s.v. Hvis de klarer å komme med negative kommentarer etter det også, ville jeg ikke skånet dem for deres reaksjon. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Støtter forslaget om å skrive et brev/kort til dem. Skriv noe sånt som: "Kjære X og X Vi skal bli foreldre igjen, og vi gleder oss veldig. Vi er også klar over at dere ikke deler den gleden med oss, og det er vi lei oss for. Vil allikevel at dere skal få vite dette fra oss og ikke fra andre, dere blir tross alt besteforeldre igjen. Vårt høyeste ønske er at dere kan glede dere med oss. Med hilsen X og X" 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 "Nytt barn i vente. Vi gleder oss, veit dere ikke gjør det, men det driter vi en lang marsj i." :-) Hehe. ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Støtter forslaget om å skrive et brev/kort til dem. Skriv noe sånt som: "Kjære X og X Vi skal bli foreldre igjen, og vi gleder oss veldig. Vi er også klar over at dere ikke deler den gleden med oss, og det er vi lei oss for. Vil allikevel at dere skal få vite dette fra oss og ikke fra andre, dere blir tross alt besteforeldre igjen. Vårt høyeste ønske er at dere kan glede dere med oss. Med hilsen X og X" Det var en god tekst, synes jeg. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det var en god tekst, synes jeg. Takk. Jeg har lang og god trening i å takle uvennlige familiemedlemmer. 0 Siter
Gjest nickløs i dag Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Så de blir oldeforeldre? - bare fortell det, så får de ta det som de vil. Unntaket er min manns besteforeldre Jeg skrev heeeelt feil !!!!! Det er min manns FORELDRE men våre barns BESTEFORELDRE. 0 Siter
Gjest nickløs i dag Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ikke rart du trodde det. Det var jo det som det sto. Unntaket er min manns besteforeldre Feil av meg. Min manns foreldre, men våre barns besteforeldre !!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.