MsSophie Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 "Jeg fikk bakoversveis da hun fra India spurte om dette"... Mulig jeg er hårsår, men den setningen reagerte jeg på. "Hun fra India"? Jeg synes det høres så respektløst ut, hun er faktisk leder for 17.maikomitéen i Sandefjord, hvor vanskelig er det å få greie på navnet hennes? Det å uttale Pournima Singh er nok litt i overkant av hva man kan forvente av den fyren:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hææ?! Det er det dummeste jeg har hørt! Nå begynner det å bli flaut å være norsk :-( 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 man skal vel ikke ta denne mannen alvorlig. Hvordan greide han å få inn steining og burka inn i dette, er meg en gåte, det sporer bare en uvitenhet av en annen dimensjon. Tror ikke han vet hva en sari er for noe, han gir i hvertfall ikke inntrykk av det. Hun har også et navn som han burde ha kunne sagt i stedet for hun fra India. Man kan vel ikke forvente for mye av denne mannen, men etternavnet hennes burde han ha kunnet, slik somhan sikkert kan navna på andre politikere. Håper hun tar på seg sarien sin. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det henger jo ikke på greip! Er 17.mai komiteen i Sandefjord infiltrert av bunadmilitsen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.